کد خبر: 234687
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
استیل‌کورد

براساس اعلام ستاد توسعه خاوران و به گزارش ایرنا طرح تولید استیل کورد با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیاردتومان و اشتغال ۱۵۰ نفر با مشارکت شرکت کویرتایر زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک‌سپه امضا و اعلام شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، براساس اعلام ستاد توسعه خاوران و به گزارش ایرنا طرح تولید استیل کورد با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیاردتومان و اشتغال ۱۵۰ نفر با مشارکت شرکت کویرتایر زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک‌سپه امضا و اعلام شد تشریفات قانونی این طرح در حال انجام است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و دوره سرمایه‌گذاری یک‌ساله است.
با توجه به توجیه اقتصادی که طرح استیل کورد در صنعت لاستیک‌سازی دارد، شرکت سرمایه‌گذاری امید تمایل داشت کل طرح را سرمایه‌گذاری کند اما از آنجا که ستاد توسعه خاوران به دنبال ترغیب مردم برای مشارکت در سرمایه‌گذاری و طرح‌های اقتصادی است، زمینه سرمایه‌گذاری مردم خراسان‌جنوبی در این طرح فراهم شده است. در این طرح ۵۱درصد شرکت کویر تایر سرمایه‌گذاری می‌کند و بقیه آن مردم استان می‌توانند سهم بخرند و سرمایه‌گذاری کنند در غیر این صورت سرمایه‌گذار سوم که اعلام آمادگی دارد، ورود خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =