کد خبر: 234753
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
هیوندا جنسیس شاسی‌بلند

نخستین خودرو لوکس از نوع هیوندا جنسیس شاسی‌بلند به‌ناوگان پلیس دوبی افزوده شد.» وی تاکید کرد: «پلیس دوبی همواره از خودروهای کارآمد برای بهبود و توسعه ناوگان خود استفاده می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،سرتیپ محمد الزوقی، مدیر واحد نجات و حمل‌ونقل پلیس دوبی گفت: «نخستین خودرو لوکس از نوع هیوندا جنسیس شاسی‌بلند به‌ناوگان پلیس دوبی افزوده شد.» وی تاکید کرد: «پلیس دوبی همواره از خودروهای کارآمد برای بهبود و توسعه ناوگان خود استفاده می‌کند.»
پلیس دوبی همواره از بهترین خودروهای ساخته‌شده در دنیا استفاده کرده و به‌نوعی به‌استخدام درآمدن جنسیس GV80 بیش‌تر برای کره‌ای‌ها افتخارآمیز است تا ناوگان پلیس خیابانی دوبی! شاسی‌بلند لوکس کره‌ای توانسته خود را به‌این حد از اشرافیت برساند که پس از انجام مذاکرات بین نماینده اماراتی این خودروساز یعنی هلدینگ جمعة‌الماجد «Juma Al Majid» امکان تحویل چندنمونه از این شاسی‌بلندها به‌عنوان گشت‌زن خیابانی فراهم شود. سلیمان الظابن، نماینده برند لوکس جنسیس کره در امارات گفت: «ما در همکاری با پلیس دوبی در ابتکارات مختلفی که هدف آن‌ها گسترش آگاهی در بین اقشار جامعه درمورد ایمنی ترافیک است، افتخار می‌کنیم و امیدواریم فناوری‌های پیشرفته استفاده‌شده در جنسیس GV80 بتواند تیم عملیاتی پلیس دوبی را در ارائه خدمات مختلف به‌مردم یاری کند. درست مثل اَبَرخودروها و سوپراسپرت‌هایی که به‌ناوگان پلیس دوبی پیوسته‌اند،‌ GV80 نیز با رنگ پایه سفید و لیبل‌های سفیدرنگ همراه شده است. اما با توجه به‌استفاده از چراغ‌های گردون داخل خودرو «نه بیرون خودرو» به‌نظر می‌رسد که این خودرو نسبت به‌سایر نیروهای این ناوگان عملیاتی‌تر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =