سفر شهروندان ایرانی دو روز‌مانده به محدودیت ‌های کرونایی

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: ممنوعیت تردد کرونایی به مناسبت تعطیلات نیمه خرداد از ساعت ۱۲ فردا در مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایلنا، سرهنگ هادی عبادی با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های ارتباطی استان گفت: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، سفرهای بین استانی را از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه هفدهم خرداد امسال، بدون توجه به رنگ‌بندی شهرها ممنوع اعلام کرده است.

وی افزود: دوربین‌های هوشمند و همکاران پلیس به‌ویژه در مبادی ورودی و خروجی جاده‌های چالوس، سوادکوه، هراز، کیاسر استان تخلفات کرونایی را کنترل و اعمال قانون می‌کنند.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: تردد خودروهای غیرمجاز در جاده‌های استان و نیز شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی (با اعلام ستاد مقابله با کرونا) تا یک‌میلیون و شهرهای نارنجی تا ۵۰۰ هزارتویمان جریمه می‌شوند.

وی افزود: رانندگان ۲۸۲ خودروی غیربومی که دیروز دوشنبه ۱۰ خرداد قصد ورود به مازندران را داشتند، توسط مأموران پلیس‌راه مستقر در جاده‌های این استان متوقف و اِعمال قانون کرونایی (جریمه) شدند.

سرهنگ عبادی گفت: ۲۹۰ دستگاه خودروی غیربومی نیز از جاده‌های استان در این مدت به شهرهای خود برگشت داده شدند.

وی از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی به‌ویژه رعایت حق تقدم و سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =