کد خبر: 234992
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال بیش از 12 هزار نفر در دو شرکت گروه بهمن و قطعه‌سازی کروز از نکات حائزاهمیت این دو بخش است.

به گزارش «اخبار خودرو»،عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال بیش از 12 هزار نفر در دو شرکت گروه بهمن و قطعه‌سازی کروز از نکات حائزاهمیت این دو بخش است.
وی در این بازدید از خط تولید خودروهای جدید گروه بهمن‌موتور ازجمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی‌سازی آن‌ها مشاهده و موانع پیش‌روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.
عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به داخلی‌سازی آن هم با رویکرد ارتقای کیفیت و کمیت از دیگر مواردی بودند که در این سه شرکت دیده می‌شد.
وی در خصوص مشکلاتی که بخش صنعت به‌ویژه قطعه‌سازان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بیان کرد: برخی مواقع قطعات موردنیاز قطعه‌سازان حتی تا یک‌سال در گمرک خاک می‌خورد و ترخیص این قطعات با کندی مواجه می‌شود. جهانگیرزاده با اشاره به وعده نمایندگان مجلس برای موانع اظهار کرد: در نظر داریم با مهدی میراشرفی، رئیس گمرک کشور جلساتی داشته باشیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر این موانع برطرف و مسیر ترخیص کالاهای ضروری قطعه‌سازان هموار شود. وی در پایان با اشاره به اینکه گام دولت در جهت رفع موانع تولید باید به جدیت مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: بیش از آنکه تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشور مشکلاتی را به‌وجود آورد؛ بی‌توجهی به رفع موانع تولید فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان را مورد رنج و زحمت قرار داده است، بنابراین دولت باید برای حل این مشکلات راهکاری واقعی در نظر بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =