کد خبر: 235645
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
بایک X35

در ادامه برنامه‌های بلندپروازانه خودروساز چینی برای بازار مکزیک، این شرکت تصمیم گرفته کراس‌اوور کوچک بایک یعنی X35 را به‌بازار این کشور عرضه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بایک از سال 2016 در بازار مکزیک حضور دارد و سعی می‌کند بخشی از این بازار را به‌خود اختصاص دهد. در ادامه برنامه‌های بلندپروازانه خودروساز چینی برای بازار مکزیک، این شرکت تصمیم گرفته کراس‌اوور کوچک بایک یعنی X35 را به‌بازار این کشور عرضه کند.

بایک X35 وارد بازار مکزیک شد

بایک اکنون درشرایط نامناسبی قرار دارد؛ چرا که رقیب نزدیک این خودروساز یعنی شرکت چینی فاو از طریق همکاری نزدیک با یک خودروساز مکزیکی تسلط مناسبی بر بازار پیدا کرده است. از سوی دیگر مشتریان مکزیکی نیز تمایل چندانی به خرید خودروهای چینی ندارند. به‌همین دلیل بایک نیز تصمیم گرفت مسیر رقیب خود را طی کند و عرضه محصولات خود را برعهده شرکت موتورنیشن بگذارد.

بایک X35 وارد بازار مکزیک شد

جک SEI3، ام جی ZS، رنو داستر و شورولت ترکر از جمله رقبای بایک X35 در مکزیک هستند. پیشرانه 1.5 لیتری خطی چهارسیلندر با 116 اسب‌بخار قدرت و 147 نیوتون‌متر گشتاور نیروی این کراس‌اوور را تامین می‌کند. برای انتقال قدرت این خودرو نیز از گیربکس پنج‌سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک استفاده شده است. همان‌گونه که انتظار می‌رود، قدرت و گشتاور تنها به‌دیفرانسیل جلو ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =