کد خبر: 236175
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

آیا تا کنون تجربه  را داشته اید ؟ اجاره ماشین ایرانی یا خارجی ؟ اجاره خودرو جزو خدماتی است که کمتر به گوش افراد خورده اما روز به روز بازار آن داغ تر می شود.

برای سفرهای کاری یا خانوادگی ، برای مراسم های تشریفاتی می توان از خدمات این مجموعه ها استفاده کرد. در واقع این شرکت ها خودروهای خارجی و ایرانی را با دریافت هزینه و مدارک برای ضمانت در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

خودروهای محبوب و کم هزینه برای اجاره کدام هستند؟

هزینه اجاره خودرو با توجه به نوع خودرو و خدمات دریافتی متفاوت است. خودروهای ایران نسبت به ماشین های خارجی از قیمت پایین تری برخوردار بوده.

خدمات اجاره خودرو به این صورت است که ماشین را همراه با راننده و یا بدون راننده اجاره می کنید. خودروهای با راننده بیشتر برای مراسم های تشریفاتی مورد استفاده می گیرد.

این نوع خدمات رنت کارها به دلیل اینکه راننده شرکت همراه با خودرو در اختیار مشتری هست نیاز به هیچ مدرکی نداشته و البته بیشتر خودروهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.

اما برای اجاره خودرو بدون راننده به دلیل اینکه ماشین بدون راننده و دربست در اختیار مشتری هست دارای شرای و مدارکی برای ضمانت خودرو هست.

۴ خودرو ارزان محبوب برای اجاره

خودروهای اجاره ماشین بدون راننده بیشتر در دسته خودروهای ایرانی و نیمه لوکس هستند.

بیایید با ۴ خودرو کم هزینه که می توان برای سفر های خود رنت کرد آشنا شویم .

اجاره خودرو سمند ال ایکس

۴ خودرو ارزان محبوب برای اجاره

سمند ال ایکس جزو ارزان ترین ماشین های اجاره خودرو است . این خودرو بیشتر برای سفرها مورد استفاده قرار می گیرد. علت این موضوع فضای زیاد داخل کابین و صندوق عقب و هزینه آن است.

از ویژگی ها و امکانات رفاهی آن می توان به مصرف سوخت پایین، کیسه هوا برای دو سرنشین جلو اتومبیل، فرمان تلسکوپی، آینه ها و شیشه های برقی، سیستم ترمز ای بی اس و ای بی دی، دسترسی به صندوق عقب از داخل خودرو، سیستم ضد سرقت و امکان تنظیم ارتفاع صندلی راننده اشاره داشت.

اجاره خودرو پژو ۲۰۶

خودرو ۲۰۶ یک خودرو همه پسند است. در واقع بیشتر برای افراد جوان و سفرهای مجردی مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی ها و امکانات رفاهی این اتومبیل پر طرفدار می توان به سیستم ترمز ای بی اس، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، تنظیم ارتفاع کمربند های جلو، سیستم ضد سرقت، فرمان هیدرولیک و امکان تنظیم ارتفاع صندلی راننده اشاره داشت. اجاره پژو ۲۰۶ جزو خودروهای اقتصادی شرکت های رنتکار محسوب می شود.

اجاره خودرو پژو پارس

خودور پژو پارس یکی از خودرو های با کیفیت و پر طرفدار خودرو های موجود در بازار ایران است که گزینه ای مناسب برای اجاره خودرو اقتصادی به شمار می رود. از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم کنترل ضبط ماشین رو فرمان، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، فضای باز صندوق عقب( مناسب برای مسافرت )، ایمنی بالا، سیستم ترمز ای بی اس، کیسه هوا برای سرنشینان جلو اتومبیل، امکان تنظیم برقی قسمت پشتی صندلی ها و سنسور دنده عقب اشاره داشت.

اجاره خودرو ال ۹۰

خودرو ال ۹۰ یا تندر ۹۰ بر اساس گفته بسیاری از کارشناسان خودرو، یکی از موفق ترین خودرو های تولید شده توسط شرکت رنو از لحاظ نوع علمکرد می باشد. خودرو ال ۹۰ در بدو ورود به بازار ایران با استقبال قابل توجهی روبه رو شد و نظر بسیاری از علاقه مندان ا به خود جلب کرد. از ویژگی ها و امکانات رفاهی ال ۹۰ می توان به مصرف سوخت و استهلاک پایین ، امنیت بالا ( کسب ۳ ستاره ایمنی از Euro NCAP )، کیسه هوا برای سرنشینان جلو اتومبیل، آینه های برقی و مجهز به سیستم گرمکن، سیستم ضد سرقت، امکان تنظیم ارتفاع صندلی راننده و امکان تنظیم ارتفاع چرخ ها جلو از داخل اتومبیل اشاره داشت.

اجاره ون برای سفر های دسته جمعی

۴ خودرو ارزان محبوب برای اجاره

اجاره ون غالبا به صورت همراه با راننده بوده و در موارد خاص نیز بدون راننده اجاره داده می شود. شما می توانید با توجه تعداد نفرات از خدمات کرایه ون این شرکت بهره مند شوید. مشتریان عزیز می توانند کلیه ون های موجود را به صورت با راننده کرایه کنند. اجاره ون با راننده شامل تمامی مدل ون های توریستی، تشریفاتی، VIP، ترانسفر های فرودگاهی، بوده که می توایند با اطمینان خاطر تهیه بفرمایید.

شرکت های اجاره خودرو حتی در جزیرهای قشم و کیش نیز خدمات رسانی می کنند. شرکت سعادت رنت یکی از این موسسات رنت خودرو است که خدمات خود را در سراسر ایران حتی در جزیره کیش ارائه می دهد.

اگر قصد سفر به جزیره را دارید حتما با اجاره خودرو در کیش سفر خود را لذت بخش کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =