فردا SX5

فردا موتورز در این طرح ویژه فروش، کراس‌اوور FMC SX5 را با اقساط 24 ماهه و موعد تحویل 90 روزه به‌متقاضیان عرضه خواهد کرد. در این قدم که در راستای تسهیل شرایط خرید برای متقاضیان خودرو در بازار برداشته شده، ۵۰ درصد تسهیلات با اقساط 24 ماهه بدون کارمزد برای خریداران در نظر گرفته شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،«گروه صنعتی فردا» که پیش از این فعالیت خود را با همکاری با بزرگ‌ترین خودروساز کشور آغاز کرده و تا سال جاری بالغ بر 30 هزار دستگاه خودرو برای این مجموعه تولید کرده است، از سال پیش تولید محصولات اختصاصی شرکت خودروسازی فردا را نیز در دستور کار خود قرار داد. هرچند که شروع تولید محصولات این شرکت به‌سال 1396 و با مذاکراتی با شرکت‌های بین‌المللی رقم خورده بود، اما از سال گذشته و با عرضه نخستین کراس‌اوور داخلی‌سازی‌شده فردا موتورز، این فعالیت به‌صورت رسمی آغاز شد.
درحال حاضر فردا موتورز در کارخانه خود که از سطح تکنولوژی بالایی بهره می‌برد و توان تولید سالانه 120 هزار دستگاه خودرو را دارد و درموقعیت لجستیکی بسیار مناسبی نیز واقع شده، سبد محصولات خود را گسترش داده و علاوه‌بر کراس‌اوور SX5، سدان FMC 511 را نیز به‌محصولات خود اضافه کرده است. علاوه‌بر این و طی خبرهای منتشرشده به‌زودی شاهد معرفی و عرضه کراس‌اوور دیگری از این خانواده خواهیم بود که درمیان رقبای حال حاضر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
از مزیت‌های محصولات این گروه می‌توان به‌طراحی روز و مدرن، آپشن‌های کاربردی و امکانات امنیتی و رفاهی مناسب اشاره کرد. شایان ذکر است که این گروه تنها به‌تولید خودرو بسنده نکرده و برای فعالیت حرفه‌ای خود همه ابعاد نیازهای بازار را سنجیده و به‌موازات شروع فعالیت خودروسازی، شرکت خدمات پس از فروش خود را نیز ‌ایجاد کرده است تا پس از عرضه محصولاتش در بازار، مشتریان با خیال آسوده از وجود خدمات مناسب محصولات این شرکت اقدام به خرید کرده و تجربه خوبی از استفاده محصولات فردا موتورز داشته باشند.
گروه خودروسازی فردا که از سال گذشته اقدام به عرضه محصولات خود به بازار کرده است، با توجه به‌وضعیت اقتصادی کنونی و در حرکتی با هدف حمایت از مشتریان برای خرید خودرو، از آغاز طرح ویژه فروش اقساطی یکی از محصولات خود خبر داده است.
فردا موتورز در این طرح ویژه فروش، کراس‌اوور FMC SX5 را با اقساط 24 ماهه و موعد تحویل 90 روزه به‌متقاضیان عرضه خواهد کرد. در این قدم که در راستای تسهیل شرایط خرید برای متقاضیان خودرو در بازار برداشته شده، ۵۰ درصد تسهیلات با اقساط 24 ماهه بدون کارمزد برای خریداران در نظر گرفته شده است. علاوه بر این خودروسازی فردا میزان گارانتی محصولات خود را که پیش از این چهار سال بود، به مدت یک سال افزایش داده و خریداران می‌توانند از گارانتی 5 ساله یا 100 هزار کیلومتری خودروهای این شرکت بهره‌مند شوند. از دیگر مزایایی که این گروه برای خریداران خود قائل شده است می‌توان به پرداخت کلیه هزینه‌های بیمه شخص‌ثالث و شماره‌گذاری خودروهای خریداری‌شده، اشاره کرد. شایان ذکر است این طرح فروش به‌مدت محدود و صرفا برای خودرو SX5 اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان به‌خرید محصولات این شرکت می‌توانند با مراجعه به ‌وبسایت WWW.FARDAMOTORS.COM یا تماس با دفتر مرکزی فروش محصولات این گروه با شماره 48645000 – 021 درباره جزئیات شرایط فروش و نحوه ثبت‌نام اطلاعات لازم را کسب کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    4 0
    قیمت خوردوراآخرش نفهمیدیم چند شد لطفاقیمت رااعلا نمایید
  • رضا نوزادی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    درود لطف کنید قیمت کل خودرو وشرایت واگذاری را بفرمائید.با سپاس
  • ناشناس IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    با سلام لطفا قیمت واقساط رو هم بیان کنید
  • حسین IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    شما چقدر دروغگو هستین هنوز خودرهایی که باید سه ماه پیش تحویل مشتری بدید ندادی خوب مردم را گول میزنید
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    لابد خدا تومن
  • عبادالله صادقی پور گوغری IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    عالی
  • محمدرضا محمدباقری IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    با سلام لطفا برای بازنشستگان اقساط بیشتر درنظرگرفته شود تا فشار به زندگی‌شان نیاید باسپاس
  • محمد جمعه بهمن پور IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    مبلغ کل خودرو و50درصد آن اقساطی چقدر میشود
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    برو بابا
  • اسد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    این عدم شفافیت قیمت واقساط سهوی نیست تعمدایک شیطنت درراستای عوام فریبی اتخاذ شده مردم آگاه باشیدوبرای هیچ خریدی عجله نکنید که واردات خودرو با کیفیت خارجی که مصوب شده .. مردم کمی واقع بین باشید.اوضاع را رصدکنیدبعدا پشیمان می‌شوید.چندماه دیگه دندون بجگربذارید
  • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    ...یعنی فقط خلق الله به دام شماها بیوفتن یه پوستی ازشون میکنید وپیرشون میکنید تا این ماشینای آشغال چینی بشون بدید
  • حمید رضا حبیبی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    هر قیمتی و هر اقساطی میخواهید بزارید رضایت خدا و خلق خدا را در نظر بگیرید.
  • مردم IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    کلاه بردارای قدیمی با طرفندهای جدید جیب مردمو خالیتر میکنند
  • هادی زمانی US ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام لطفا قیمت کل قیمت وام بطور کلی قیمت مشخص کنید ممنون
  • مهدی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    گفتی .گفتی .اما قیمت رو نگفتی مشتی
  • محمد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    لنتهای ایرانی ازکارتن ساخته میشه،خیلی ساده،
  • عبدالرحمن IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    آخه مردم بی فرهنگ اگه وسیله ای در اروپا یا حتی کشورهای آسیایی گرون میشه مردم کاری میکنن که اون شرکت ور شکست بشه اما ما بی عقل ها کاری میکنیم که اونا گردنشون کلفت تر بشن و قیمت رو بارها و بارها گرون کنن جالبه همش هم از سطح فرهنگشون میگن
  • عرفان IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    خب این رو هم بگین که این خودرو ساز تا چند ماه پیش این ماشین رو دویست میلیون کمتر میفروخت. ایشون از مدیران خودرو یاد گرفته - دویست تومن کشیده روی قیمت ماشینش و 350 تومنش رو قسطی کرده - یعنی در واقع 150 تومن رو دو ساله 350 تومن پس میگیره این دیگه چه منتی داره که سر مردم میذاره...
  • عرفان IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    خودرویی که معلوم نیست چی هستو از کجا اومده ... شرکتی که اصلا سابقه نداره ... نمایندگی نداره، معلوم نیست بعدا چه بلایی میخواد سر مردم بیاره همینطوری 100 تومن از هایما و فیدیلتی بیشتره ... در حالی که مشخصه اصلا در حد حد اندازه کیفیت اونام نیست... یکی نیست بگه لاقل اگر گمنامی با سود کم شروع کن ... اینا میدونن دووم نمیارن میخوان هرچی میتونن بدوشن مردمو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =