فوکس آلمان

فوکس آلمان برای بسته‌بندی‌های سایز کوچک روانکارهایش طرح جدیدی را معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،فوکس آلمان برای بسته‌بندی‌های سایز کوچک روانکارهایش طرح جدیدی را معرفی کرد. این شرکت آلمانی که در سطح جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اعلام کرد تغییر بسته‌بندی‌ها به تدریج از ۱۵نوامبر انجام خواهد شد. این بسته‌های کوچک جدید برای برندهای اصلی محصولات خودروسازی فوکس ازجمله تایتان، آگریفارم، منتین، پلانتو و سیلکولن عرضه خواهند شد. فوکس بسته‌بندی‌های کوچک 1، 4 و 5لیتر را در سطح جهان بهینه کرده است که نه‌تنها از نظر بصری، بلکه از نظر هندلینگ و سازگاری با محیط‌زیست نیز ارتقا پیدا کرده‌اند. کریستیان رادا، رئیس بخش بازار خودرو فوکس گفت: «طراحی جدید منحصربه‌فرد هم انتخاب محصول مناسب را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند هم کاربرپسندی را بهبود می‌بخشد و همچنین در منابع صرفه‌جویی می‌کند».

انتخاب ساده‌تر
طراحی ساختار جدید برچسب‌ها اطلاعات را به مشتریان را در یک نگاه عرضه می‌کند. رنگ‌ها، تصاویر و پیکتوگرام‌ها به تصمیم‌گیری کمک می‌کنند. به‌عنوان‌مثال سطح کیفی محصولات به وضوح با کدهای رنگ طلایی نقره‌ای و برنزی مشخص می‌شود. مهم‌ترین اطلاعات در مورد روانکار به شیوه‌ای مختصر و قابل‌درک مانند ویسکوزیته محصول و منطقه کاربرد برای خودروها، کامیون‌ها یا تراکتورها، ارائه شده است.
کاربری ساده
بطری‌های جدید با شکل ارگونومیک به راحتی بدون ابزار باز می‌شوند، بهتر در دست جا می‌گیرند و استفاده از آن برای کاربر آسان‌تر است. به‌عنوان‌مثال دهانه بزرگ بطری و طراحی دستگیره بهینه امکان پرکردن دقیق و بدون‌ریزش را فراهم می‌کند. دو دسته درنظر گرفته‌شده برای بطری‌های 4 و 5 لیتری حمل را راحت‌تر و پرکردن مخزن روغن را تسهیل می‌کند. درپوش جدید مقاوم در برابر دستکاری این اطمینان را ایجاد می‌کند که بطری قبلا باز نشده باشد و اگر روی آن عبارت FUCHS نوشته شده باشد، محصول اصلی داخل آن وجود دارد.

سازگار با محیط‌زیست
فوکس تقریبا 10سال است که استراتژی پایداری‌سازی محصولات و فرآیندهای خود را با هدف حذف مطلق کربن با درنظر گرفتن اصل «اجتناب- کاهش- جبران» دنبال می‌کند. به این ترتیب، تمام روانکارهای این گروه در کارخانه‌ها به روش بدون کربن تولید می‌شوند. مواداولیه بسته‌بندی‌های کوچک جدید تا 30درصد از مواد بازیافتی (PCR) تشکیل شده‌اند و صددرصد قابل‌بازیافت هستند. همچنین شکل بهبودیافته بطری امکان ریختن آخرین حجم باقیمانده مایع را نیز در اختیار قرار می‌دهد و امکان تخلیه کامل محتویات را فراهم می‌کند. مارکوس گارب، نایب‌رئیس بخش پایداری فوکس گفت: «بسته‌های کوچک جدید ما نه‌تنها برای کاربرپسندتر بودن طراحی شده‌اند، بلکه به جلوگیری از ضایعات، امکان بازیافت مواد و به کاهش ردپای کربن کمک می‌کنند. فوکس به کار در جهت پایدارتر کردن بسته‌بندی در آینده نیز ادامه خواهد داد».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =