آماتا صمد

بازار لوازم‌یدکی یکی از بازارهای بزرگ کشور است؛ بازاری که محصولاتش توسط شرکت‌های مختلفی تامین می‌شود. یکی از برندهای فعال که به‌دنبال افزایش و توسعه سهم بازار لوازم‌یدکی است، برند «آماتا صمد» است.

به گزارش «اخبار خودرو»،بازار لوازم‌یدکی یکی از بازارهای بزرگ کشور است؛ بازاری که محصولاتش توسط شرکت‌های مختلفی تامین می‌شود. یکی از برندهای فعال که به‌دنبال افزایش و توسعه سهم بازار لوازم‌یدکی است، برند «آماتا صمد» است. این شرکت با سبد وسیع محصولات و قطعات خودرویی در بخش‌های مختلفی فعالیت می‌کند و فروش عمده و پخش مویرگی از جمله سیاست‌های فروش «آماتا صمد» است.

این شرکت علاوه‌بر محصولات برند «آماتا صمد» محصولات برندهای دیگری مانند GSP و یوفو الکترونیک UFO را نیز در سبد محصولات خود برای عرضه به‌مشتریان دراختیار دارد.

درحال حاضر برند «آماتا صمد» بیش از 1500 قلم قطعه یدکی با کیفیت را به‌وسیله بیش از 370 عامل فعال در سراسر کشور عرضه می‌کند.

توسعه شبکه نمایندگی از اهمیت بسیار بالایی برای «آماتا صمد» برخوردار است و درهمین زمینه آقای مهدی احمدزاده، مدیر بازاریابی برند آماتاصمد درخصوص برگزاری همایش نمایندگان این شرکت به‌ «دنیای‌خودرو» گفت: «هفته گذشته ما مفتخر بودیم در یک گردهمایی و ضیافت شام میزبان جمع بزرگی از نمایندگان شرکت باشیم و با توجه به‌این‌که «آماتا صمد» به‌پشتوانه تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان داخلی و شرکای خارجی اهداف بزرگی را دربازار لوازم‌یدکی خودرو دنبال می‌کند، لازم بود که جامعه مشتریان گرد هم بیایند و زمینه تعاملات بیش‌تر فراهم شود.»

وی افزود: «استقبال بالایی از این گردهمایی در هتل اسپیناس پالاس تهران به‌عمل آمد و با وجود این‌که این مراسم در شب پایانی نمایشگاه بین‌المللی قطعات تهران برگزار شد، خوشبختانه جمع کثیری از نمایندگان و همکاران ما دراین مراسم حضور داشتند.»

مدیر بازاریابی برند «آماتا صمد» درادامه درخصوص اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: «فراهم کردن زمینه برای آشنایی همکاران ما درحوزه فروش و بازاریابی با نمایندگان و عاملین فروش در شهرستان‌ها که پیش از این و به‌خاطر محدودیت‌های کرونایی به‌صورت تلفنی عمدتا از راه دور انجام شده بود یکی از اهداف و مزیت‌های برگزاری این گردهمایی بوده است.»

وی افزود: «ضمن این‌که هدف دیگر این بود که همکاران ما با روحیات و خواسته‌های جامعه‌ مشتریان خود بیش‌تر آشنا شوند و نتایج بسیار خوبی از این همایش به‌دست آمد و در این مراسم بیش از 400 میهمان داشتیم و توانستیم مذاکرات و تعاملات بسیار مناسبی با جامعه مشتریانمان برقرار کنیم.»

احمدزاده مدیر بازاریابی برند «آماتا صمد» تصریح کرد: «شرکت به‌پشتوانه نگرش بلند سرمایه‌گذار و مدیران خود دارای سبد کالایی جذاب و متنوعی است و یکی از برنامه‌های ما آشنایی جامعه مشتریان با سبد محصولات شرکت بوده است و درحاشیه این مراسم نمایشگاه جانبی قطعات را تدارک دیدیم و حدود 150 قطعه استراتژیک را به‌نمایش عموم گذاشتیم.»

وی خاطرنشان کرد: «هدف این بود که مشتریان با قطعات استراتژیک سبد محصولات شرکت بیش‌تر آشنا شوند. همچنین بنا داشتیم در راستای توسعه بازاریابی و ارتقای میزان فروش عمل کنیم که این مهم اتفاق افتاد و نمایندگان محترم مجموعه قطعات را از نزدیک ملاحظه فرموده و با کیفیت قطعات طرح بسته‌بندی و خدمات پس از فروش شرکت آشنا شدند.»

مدیر بازاریابی «آماتا صمد» اظهار کرد: «محصولات برند انحصاری وارداتی GSP و همچنین محصولات یوفو الکتریک UFO نیز دراین مراسم برای مشتریان به‌نمایش گذاشته شد. همچنین سبد محصولات آماتا صمد که به‌لحاظ بسته‌بندی و کیفیت کالا درسطح بسیار بالایی قرار دارد، عرضه شد. همچنین درزمینه قیمت‌گذاری نیز قیمت‌گذاری جذاب و رقابتی صورت گرفته و بنا داریم که قطعات یدکی با قیمتی ویژه به‌دســت مشتری نهایی برسد.»

احمدزاده همچنین درخصوص برنامه جدید شرکت برای تسهیل فروش عمده محصولات نیز گفت: «ما زمینه سرویس‌دهی سامانه پرتال فروش عمده محصولات را انجام داده‌ایم که به‌یاری خدا از اوایل آذرماه سامانه پرتال از طریق سایت خود به آدرس www.Amatasamad.com در دسترس قرار گرفته تا مشتریان محترم درهرساعتی از شبانه‌روز بتوانند وارد سامانه شده و سفارش‌گذاری خود را انجام دهند. به‌تعبیر دیگر به‌صورت آنلاین می‌توانند از آخرین تغییرات رو به‌رشد سبد کالایی به‌همراه قیمت‌های به‌روزشده با خبر شوند.»

وی افزود: «درساعات اداری همکاران ما دراداره فروش درخواست‌ها را بررسی و بخش کثیری از سفارش‌ها تبدیل به‌فاکتور می‌شوند. مرحله‌ به‌مرحله این اقدامات به‌مشتریان پیامک و اطلاع‌رسانی خواهد شد و این روند سبب می‌شود مشتری با آرامش خاطر از بین بیش از 1500 قلم کالا سفارش‌گذاری کرده و درجریان روند ارسال قرار گیرد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =