دکتر امیری از سال 1383 و با اخذ نمایندگی برند «پروتون» مالزی از شرکت زاگرس‌خودرو وارد این حرفه شد و به عنوان تنها نماینده پروتون در استان کرمان توانست رضایت مشتریان زیادی را در آن زمان جلب کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،دکتر یوسف امیری‌مقدم 20سال سابقه در مدیریت مجموعه‌های تعمیراتی خودروهای سواری وارداتی دارد. دکتر امیری از سال 1383 و با اخذ نمایندگی برند «پروتون» مالزی از شرکت زاگرس‌خودرو وارد این حرفه شد و به عنوان تنها نماینده پروتون در استان کرمان توانست رضایت مشتریان زیادی را در آن زمان جلب کند. وی در ادامه فعالیت خود سابقه همکاری با شرکت «مدیاموتور» با برند «ام‌جی» و همچنین «اطلس‌خودرو» را دارد. دکتر امیری پس از کسب تجربیات بسیار در حوزه خودرو، از سال 1394 به بعد تصمیم گرفت مجموعه « اتوماشین » را تاسیس کند که درحال‌حاضر به یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین مراکز ارائه خدمات برای خودروهای کره‌ای و ژاپنی در استان کرمان تبدیل شده است.

مرکزی که توسط استاد مکانیک اداره می‌شود
دکتر امیری توضیح داد از ۱۰سال پیش روند تدریس رشته مکانیک در دانشگاه‌های کرمان را آغاز کرده و به جرأت از معدود استادان این رشته به‌شمار می‌رود که در کنار مطالب تئوری، مباحث فنی را در عمل و از تجربیاتش که ناشی‌از همکاری با خودروسازان بین‌المللی است، ارائه می‌کند. وی که دوره‌های مباحث تخصصی خودروهای سبک را در اتحادیه صنف تعمیرکاران نیز به آموزش گذاشته است، به‌عنوان دبیر اتحادیه قصد دارد با کاهش محدودیت‌ها روند آموزش را باردیگر ادامه دهد.

همکاری با موتوسل، محصولات «SN» موتوسل برای حفاظت از محیط‌زیست
امیری توضیح داد مرکز آنها به‌نام «اتوماشین» امکان کلیه خدمات روغن‌موتور، مکانیکی، پیشرانه، تعلیق و زیربندی، برق و هرآنچه را که یک خودرو نیاز دارد، انجام می‌دهد و مواردی که انجام آن امکان‌پذیر نباشد نیز به صورت برون‌سپاری با نظارت بر کیفیت تعمیرات انجام می‌شود. اما همکاری با موتوسل به‌واسطه دارا بودن تاییدیه از کمپانی‌های مطرح جهانی همچون مرسدس‌بنز، پورشه، فولکس‌واگن، ولوو و همچنین سابقه فعالیت مثبت این شرکت با کمپانی‌های معتبر و بزرگ همچون ایرتویا، ماموت‌خودرو و رامک‌یدک که نمایندگان خودروسازان بزرگ خارجی در کشور هستند، از سال گذشته آغاز شده است. باتوجه به ماهیت خودروهای مراجعه‌کننده به این مرکز توصیه اول مدیریت برای تعویض روغن مراجعان استفاده از این محصول است. خوشبختانه نتیجه مصرف این محصول بسیار مثبت بوده و اگرچه روند تغییر به سمت روانکار جدید باید به صورت تدریجی انجام شود، اما در همین فرصت کم نیز رضایت ثبت شده است. این محصول با استفاده از روغن پایه و افزودنی‌های با کیفیت، افزایش عمر موتور و کاهش مصرف سوخت را ثبت کرده است. در «اتوماشین» از روغن‌موتور موتوسل به‌عنوان محصولی برای حفاظت از محیط‌زیست یاد می‌شود. همچنین بیمه‌ درنظر گرفته‌شده برای این محصولات براساس سقف یک‌میلیارد تومان است که توسط بیمه کارآفرین ضمانت شده، این موضوع باعث اطمینان خاطر مشتری نسبت‌به کیفیت می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =