کد خبر: 238291
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
متاورس

این محصول وولینگ با موتور برقی و طراحی جعبه‌ای خود یک گزینه بسیار مناسب برای شهرهای شلوغ و آلوده محسوب می‌شود و چنین موضوعی سبب می‌شود این خودروساز روی تولید این نوع از خودروها تمرکز کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت چینی وولینگ با معرفی محصول جدید خود در دنیای متاورس توانست متفاوت‌ترین مراسم رونمایی را رقم بزند. وولینگ که یکی از خودروسازن فعال چینی است درسال‌های اخیر طی همکاری با جنرال‌موتورز توانست محصولات الکتریکی متعددی از جمله مینی EV را معرفی کند. این محصول وولینگ با موتور برقی و طراحی جعبه‌ای خود یک گزینه بسیار مناسب برای شهرهای شلوغ و آلوده محسوب می‌شود و چنین موضوعی سبب می‌شود این خودروساز روی تولید این نوع از خودروها تمرکز کند.

رونمایی از خودرو جذاب چینی در دنیای متاورس

این خودروساز به‌تازگی هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه خودرو تیانجین از نسخه محدود خودرو الکتریکی Nano EV با نام زوتوپیا پرده برداشت. این نام برگرفته از انیمیشنی با همین نام بوده و وولینگ با استفاده از تم آن نسخه تولید محدود Nano EV را معرفی کرد. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می‌توانستند با عینک‌های فناورانه با قابلیت‌های مختلف این خودرو چینی آشنا شوند. طبق اطلاعات منتشرشده، قرار است تنها 500 دستگاه از نسخه زوتوپیا خودرو Nano EV به‌تولید برسد که قیمت آن حدود 9 هزار و400 دلار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =