کد خبر: 238740
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
دوج چارجر

رینگ‌برادرز از جمله اساتید تولیدکننده خودروهای کلاسیک بازسازی شده است و جدیدترین پروژه این شرکت هم این است که یک پیشرانه هشت‌سیلندر هلکت را با دوج چارجر ۱۹۶۹ زردرنگ ترکیب کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،رینگ‌برادرز از جمله اساتید تولیدکننده خودروهای کلاسیک بازسازی شده است و جدیدترین پروژه این شرکت هم این است که یک پیشرانه هشت‌سیلندر هلکت را با دوج چارجر ۱۹۶۹ زردرنگ ترکیب کرده است. این شرکت خودرو خود را کپتیو می‌نامد و نتیجه نهایی هم ترکیبی بسیار عالی از ظاهر کلاسیک با قدرت مدرن است.

دوج چارجر بازسازی‌شده توسط رینگ‌برادرز

کپتیو از کاپوتی خاص سود می‌برد که در زیر خود نیروگاه هشت‌سیلندر ۶.۲ لیتری را به‌نمایش گذاشته است. رینگ‌برادرز همچنین اسپلیتر زیر دماغه و خروجی‌های اگزوز جانبی را به‌خودرو افزوده است.
این شرکت علاوه‌بر پیشرانه هلکت از سیستم مدیریت پیشرانه موتک و میل‌لنگ فیبر کربنی استفاده کرده است. نیروی تولیدی نیز از طریق گیربکس شش‌سرعته دستی به‌چرخ‌ها فرستاده می‌شود. چارجر مورد بحث دارای رینگ‌های HRE و لاستیک‌های میشلن‌ پایلوت‌اسپرت 4S است و در پشت خود ترمزهای شش‌پیستونه را پنهان کرده تا این خودرو قدرت توقف بالایی داشته باشد. به‌این موارد باید شوک‌های قابل تنظیم درچهار گوشه را اضافه کرد.

دوج چارجر بازسازی‌شده توسط رینگ‌برادرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =