کد خبر: 239261
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹
۹۱۱ توربو

شرکت سینگر که از فعالان حوزه بازسازی و بهبود خودروهای قدیمی پورشه است، درآخرین تلاش خود از یک دستگاه ۹۱۱ جدید با نام توربو اِستادی (TURBO STUDY) رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت سینگر که از فعالان حوزه بازسازی و بهبود خودروهای قدیمی پورشه است، درآخرین تلاش خود از یک دستگاه ۹۱۱ جدید با نام توربو اِستادی (TURBO STUDY) رونمایی کرد. از لحاظ ظاهری، سینگر ۹۱۱ توربو اِستادی ترکیبی از مدل اورجینال ۹۶۰ و ۹۶۴ توربو است و به‌خوبی می‌تواند حس گذشته این خودرو را به‌بینند خود القا کند. سازنده این مدل سیستم توربو و موتور تخت شش‌سیلندر هواخنک آن را نیز توسعه و بهبود داده است.

رونمایی سینگر از پورشه بازسازی‌شده ۹۱۱ توربو

این موتور که به‌صورت اختصاصی برای شعبه آمریکای‌شمالی پورشه موتوراسپرت ساخته شده، به‌توربوشارژ دوگانه و تلف‌گاه (WASTEGATE) الکترونیکی مجهز شده است. قدرت خروجی این موتور ۴۵۰ اسب‌بخار انگلیسی (BHP) اعلام شده است. سینگر وعده داده که در آینده مدل‌های قوی‌تر نیز توسعه داده خواهند شد. جعبه‌دنده این خودرو یک واحد شش‌سرعتی دستی است که قدرت را به‌چرخ‌های عقب می‌فرستد. سینگر هنوز درباره قیمت این مدل اطلاعات رسمی ارائه نداده است؛ اما احتمال می‌رود این رقم از چیزی حدود ۷۵۰ هزار دلار آمریکا (بدون درنظر گرفتن مالیات) شروع شود.

رونمایی سینگر از پورشه بازسازی‌شده ۹۱۱ توربو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =