کد خبر: 239315
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
چری

چری برای نوزدهمین سال متوالی، رتبه نخست را در میان صادرکنندگان خودروهای سواری در چین به دست آورده است

سال ۲۰۲۱ با فراز و نشیب های زیادی برای بازار خودرو همراه بود. با وجود اپیدمی جهانی و کمبود برخی منابع در جهان، چری به سرعت، نرخ رشد خود را حفظ کرد.

گروه خودروسازی چری در گزارش فروش سالانه خود که اخیرا منتشر کرده، به رشد فروش ۳۱.۷ درصدی اشاره کرده است که نسبت به سال گذشته، رکوردی تازه محسوب می شود.

بخشی از این رشد فروش، به صادرات ۲۶۹,۱۵۴ دستگاهی مربوط می گردد که ۱۳۶.۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است. با این وصف، چری برای نوزدهمین سال متوالی، رتبه نخست را در میان صادرکنندگان خودروهای سواری در چین به دست آورده است. تا به امروز، شمار مشتریان چری در سراسر دنیا به بیش از ۱۰ میلیون نفر می رسد که ۱.۹۵ میلیون نفر از آنها، خارج از چین زندگی می کنند.

چری برای نوزدهمین سال متوالی، برترین صادرکننده خودرو از چین شد

استمرار محبوبیت چری در بازار جهانی، مدیون عرضه محصولات خانواده Pro است. محصولاتی با قدرت عالی و خدمات مناسب، که در بازارهای صادراتی چری بسیار خوش درخشیده و جوایز متعددی را دریافت کرده اند. مثلا در بازار روسیه، از چری همواره به عنوان " خودرو مردمی " یاد می شود. یا تیگو ۸ پرو که در ماه های اخیر، برنده سه جایزه معتبر شد: محبوب ترین شاسی بلند چینی، تکنولوژیک ترین SUV و شاسی بلند میان سایز مورد علاقه رسانه ها.

در قطر، ظرف مدت کمتر از ۶ ماه، تیگو ۷ پرو به پر فروش ترین خودرو در کلاس خود بدل شد و عنوان پر فروش ترین SUV سال ۲۰۲۱ قطر را هم به دست آورد. در برزیل، آریزو ۶ پرو از سوی یک رسانه معتبر، لقب " بهترین خودرو " را دریافت کرد.

توانایی چری در حفظ جایگاه بالای خود در بازارهای صادراتی، ظرف ۲۰ سال اخیر، عمدتا از سه جنبه ریشه می گیرد: فناوری، کیفیت و فرهنگ. چری در مواجه با بازار جهانی، فناوری را به عنوان گذرنامه (پاسپورت) و کیفیت را به عنوان پله ای برای سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلوی خود، به کار می گیرد.

پافشاری بر نوآوری در تکنولوژی

چری خودروسازی است که با تکنولوژی هایش شناخته می شود. به همین دلیل، همیشه با شعار Technologic Chery متمایز بوده است. چری رهبری تحقیق و توسعه (R & D) را در بخش تولید موتور در چین بر عهده دارد. این جایگاه از اعتماد و حمایت ۱۰ میلیون مشتری به دست آمده است.

در سال ۲۰۲۱، پیشرانه ۲.۰ لیتری TGDI ساخت چری پس از بررسی هیئت داوران، در فهرست ۱۰ موتور برتر سال قرار گرفت و یک بار دیگر، قدرت چری در تحقیق و توسعه را به اثبات رساند.

از سال ۲۰۰۶ که فهرست ۱۰ موتور برتر چین معرفی می شود، ۹ موتور ساخت این شرکت موفق به راهیابی به این لیست شده اند. پیشرانه های ۱.۶ TGDI و ۲.۰ TGDI هم جزو همین موتورهای منتخب هستند.

چری با تکیه بر دانش خود در زمینه ساخت موتورهای احتراق داخلی، ساختار Chery ۴.۰ Global Power را هم معرفی کرده است که طیف متنوعی از موتورهای بنزینی، هیبریدی، برقی و هیدروژنی را شامل می شود.

در حقیقت، چری با اصرار بر همکاری باز در زمینه فناوری، با تامین کنندگان درجه یک، غول های اینترنتی، شرکت های تولید تراشه در کشورهای مختلف و ... مشارکت کرده است. این اشتراک نوآوری، چری را قادر می سازد تا توسعه تطبیقی محصولات خود را بر اساس شرایط محیطی، قوانین و مقررات، استانداردهای توسعه فنی و ... در کشورهای مختلف، به انجام برساند و تجربه ای فراتر از حد انتظار برای کاربران به ارمغان بیاورد.

خلق کیفیت در مقیاس جهانی

چری همیشه کیفیت را بخشی از حیات خود می داند و تلاش می کند تا محصولات ایمن تر و قابل اعتمادتری بسازد. همین موضوع منجر به جلب اعتماد مشتریان از سراسر جهان شده است. چری محصولات خود را در طول سال، در کشورهایی همچون برزیل، عربستان، سعودی، روسیه و ... تست می کند. این تست ها شرایط بحرانی همچون دماهای بسیار بالا و پایین را پوشش می دهد و استانداردهای مورد نیاز در همه نوع آب و هوایی را برآورده می کند.

چری محصولات خود را مطابق با استانداردهای بین المللی و کیفیت بالا توسعه می دهد و یک سیستم مدیریت تولید یکپارچه در سطح جهانی ایجاد کرده است. سیستم Chery Production Mode (CPS) که به طور موثر، کیفیت محصول را تضمین می کند.

علاوه بر این، چری تامین قطعات از سوی تامین کنندگان برتر را پذیرفته و با تامین کنندگان درجه یک همچون بوش، کانتیننتال، زیمنس و ... همکاری نزدیکی دارد تا از استانداردها و کیفیت مونتاژ هر قطعه، اطمینان حاصل کند و به طور مستمر، رقابت خود را در بازار جهانی بهبود بخشد. فناوری بالغ و کیفیت قابل اعتماد، چری را گام به گام به مصرف کنندگان جهانی نزدیک تر کرده است.

در نوامبر ۲۰۲۱ و در چهل و ششمین دوره از کنوانسیون بین المللی حلقه های کنترل کیفیت (ICQCC)، چری در رقابت شدید با ۹۰۴ تیم از سراسر جهان، موفق به کسب مدال طلا و بالاترین جایزه کنفرانس شد. این پنجمین بار است که چری به چنین مقامی دست می یابد.

ادغام فرهنگ محلی با نام تجاری

در مسیر پیشرفت، چری همواره از فرهنگ به عنوان یک رکن اصلی برای حرکت رو به جلو استفاده کرده است. چری تصویر برند خود را با استفاده از فرهنگ محلی ارتقا می دهد. این کمپانی قبل از ورود به هر بازار هر کشور، وضعیت بازار محلی و عادات رفتاری مصرف کننده ها را بررسی می کند و اقدامات لازم برای گنجاندن فرهنگ اجتماعی بومی در تبلیغات برند را ترتیب می دهد. به عنوان مثال، در شیلی، اکوادور و سایر نقاطی که مردم علاقمند به فوتبال هستند، چری از ورزش در بازاریابی برای ایجاد محبوبیت بیشتر، استفاده می کند.

در دسامبر ۲۰۲۱، باشگاه های فوتبال تحت حمایت چری، برنده مسابقات قهرمانی شدند و تصویر این برند را در بازارهای بین المللی، ارتقا دادند. علاوه بر آن، چری فعالیت های اجتماعی گوناگونی همچون کمپین جهانی مقابله با اپیدمی، امداد رسانه به زلزله زدگان، آموزش و فقر زدایی را دنبال کرده است. این اقدامات در جهت معرفی هر چه بهتر برند چری به مشتریان جهانی صورت می گیرند.

شتابی که چری در مسیر جهانی شدن داشته، او را تبدیل به سردمدار خودروسازان چینی در بازار جهانی کرده است. ما بر این باور هستیم که چری با تعمیق استراتژی جهانی شدن خود و پیشرفت مداوم در بازارهای بین المللی، به هدف والای خود که برترین برند بین المللی خودروسازی چین است، زودتر دست خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =