آریزو ۵ برقی

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی در نظر دارد تا به زودی خودروی آریزو ۵ برقی خود را رونمایی کند .

به گزارش « اخبار خودرو » ، بر طبق گفته مسئولان این شرکت هم اکنون خط تولید این محصول راه افتاده و اولین سری محصولات تولیدی از خط خارج شده و مورد تست قرار گرفته و به زودی تعداد بیشتری خودروی آریزو۵ برقی از این خط خارج خواهد شد .

تولید خودروهای برقی در کشور این روزها مورد توجه قرار گرفته و برهی تولید کنندگان بزرگ خودروی کشور برنامه تولید اینگونه از خودروها را در سر دارد و به نظز میرسد شرکت مدیران خودرو در این امر پیش قدم بوده و با ارائه مدل برقی سدان محبوی خود ( آریرو۵ ) اولین خط تولید انبوه خودروهای برقی را راه اندازی و بهره برداری نمود ، همچنین این شرکت در پی مذاکره و ایجاد زیرساختهای لازم برای تولید گسترده خودروهای برقی میباشد .

شایان ذکر است که شرکت خودروسازی چری به عنوان شریک تجاری شرکت مدیران خودرو به لحاظ تکنولوژی و توانمندی تولید خودروهای برقی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در سال ۲۰۲۱ در بازار پر رقابت چین که تمام تولید کنندگان چینی و خارجی سرمایه گذاری عظیمی بر روی خودروهای برقی انجام داده اند توانست در جایگاه چهارم پر فروش ترین برند برقی قرار بگیرد .

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر جمالی پاقلعه IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    good

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =