کد خبر: 239503
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که صبح زود قصد خروج از خانه را داشتید و ناگهان متوجه شدید که خودرو به دلیل نامعلومی خراب شده و اصلاً روشن نمی‌شود.  شاید هم برایتان اتفاق افتاده باشد که در هنگام حرکت احساس کنید که خودرو به‌خوبی کار نمی‌کند و به ناگهان خاموش شود.

معمولاً در این مواقع سه راه بیشتر پیش رو ندارید. یا خودتان دست‌به‌کار شوید و خودرو را تعمیر کنید. یا ماشین را توسط یدک‌کش خودرو به تعمیرگاه و مکانیکی برسانید و یا اینکه از یک مکانیک سیار خودرو بخواهید که به محل موردنظر شما مراجعه کند و کار تعمیر ماشین را جلوی روی شما انجام دهد.

مطمئناً روش سوم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود زیرا در این روش دیگر لازم نیست هزینه اضافه برای منتقل کردن خودرو به تعمیرگاه بپردازید و به این صورت در هزینه‌های صرفه‌جویی خواهد شد. زیرا گاهی هزینه حمل‌ونقل خودرو بیشتر از هزینه مکانیکی و تعمیر آن می‌شود که این مطمئناً به‌صرفه نخواهد بود. اگر شما هم هر زمان نیاز به تعمیر خودرو در محل پیدا کردید، می‌توانید از اپلیکیشن استادکار استفاده کنید که جز بهترین اپلیکیشن های ارائه خدمات خودرویی است.

امکان تعویض روغن در محل وجود دارد؟

یکی از خدمات پراستفاده که کار را برای افرادی که دارای خودرو هستند راحت کرده است، استفاده از خدمات تعویض روغن در محل است. در این روش یک خودرو مخصوص تعویض روغن سیار به محل موردنظرتان مراجعه می‌کند و تمامی کارهای لازم برای عوض کردن روغن را انجام می‌دهد، فلاشینگ موتور، عوض کردن فیلتر هوا، عوض کردن فیلتر روغن، تعویض صافی بنزین بخشی از کارهایی است که می‌توانید از متخصص تعویض روغنی سیار درخواست کنید. معمولاً در این خدمات هزینه‌ای برای ایاب و ذهاب دریافت نمی‌شود. همچنین ارائه این خدمت بدون دریافت اجرت است و تنها هزینه روغن از مشتری دریافت می‌شود. نوع و برند روغن مورد استفاده نیز به انتخاب مشتری است اما اگر ایده‌ای برای انتخاب روغن نداشته باشد می‌تواند از متخصص تعویض روغنی کمک بگیرد تا روغن موردنظر خود را پیدا کند. برای این کار نیز می‌توانید از استادکار کمک بگیرید.

از مکانیک سیار تا تعمیر خودرو در محل با این اپلیکیشن!

چطور از اپلیکیشن استادکار کمک بگیریم؟

اپلیکیشن استادکار یکی از بهترین اپلیکیشن های درخواست خدمات خودرو ، منزل و ساختمان است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید انواع خدمات مربوط به خودرو شامل تعمیر خودرو در محل، تعویض باتری در محل، تعویض لنت ترمز در محل، تعویض روغن در محل و حتی حمل و یدک‌کشی خودرو را سفارش دهید تا بهترین تعمیرکارها و متخصص‌های تعمیر و سرویس خودرو به محل موردنظر شما مراجعه کنند و با انجام کار باکیفیت، خیالتان را بابت تعمیر ماشینتان راحت کنند.

از مکانیک سیار تا تعمیر خودرو در محل با این اپلیکیشن!

برای اینکه بتوانید از خدمات متنوع استادکار درزمینه خودرو استفاده کنید می‌توانید اپلیکیشن استادکار را از اپ استورها به‌صورت رایگان دانلود کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت استادکار به‌صورت رایگان ثبت سفارش کنید و از خدمات باکیفیت مکانیک‌های قابل‌اعتماد و خبره بهره ببرید.

همان‌طور که گفتیم خدمات استادکار تنها به خدمات خودرو ختم نمی‌شود و برای خدمات ساختمانی و منزل از جمله نظافت منزل، خدمات دکوراسیون و تزئینات، خدمات تعمیر لوازم منزل، خدمات پزشکی و پرستاری، خدمات تشریفات و پذیرایی و بسیاری از خدمات مورد دیگر، آماده خدمت‌رسانی است. اگر شما هم دوست دارید که از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنید می‌توانید به سایت استادکار مراجعه کنید و همین حالا سفارش خدمات بدهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =