کد خبر: 239677
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲
ویرتوس

سدان ویرتوس (VIRTUS) را می‌توان محصولی کاملا اقتصادی و صد البته جذاب از کمپانی فولکس‌واگن برای بازار آمریکای لاتین و هند دانست.

به گزارش «اخبار خودرو»،سدان ویرتوس (VIRTUS) را می‌توان محصولی کاملا اقتصادی و صد البته جذاب از کمپانی فولکس‌واگن برای بازار آمریکای لاتین و هند دانست. نسل اول این خودرو در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و اکنون شاهد رونمایی از نسخه جدید ویرتوس هستیم. نسل اول ویرتوس صرفا در کشورهای آرژانتین و برزیل به‌تولید رسید و نسخه فرمان راست نداشت؛ اما نسل جدید از ابتدا در کشور هند و با فرمان سمت راست معرفی شده است. از جمله امکانات ویرتوس جدید می‌توان به‌شش عدد کیسه هوا و ... اشاره کرد. برای ویرتوس جدید دو پیشرانه یک و ۱.۵ لیتری توربوشارژ در نظر گرفته شده است.

معرفی سدان اقتصادی آلمانی ویرتوس

پیشرانه یک لیتری این خودرو قادر به‌تولید حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب‌بخار و گشتاور ۱۷۵ نیوتون‌متری است و یک گیربکس شش‌سرعته دستی یا اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را در این مدل برعهده دارد. پیشرانه ۱.۵ لیتری ویرتوس قادر به‌تولید بیشینه‌قدرت ۱۵۰ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتون‌متر است و یک گیربکس هفت‌سرعته دو کلاچه وظیفه انتقال نیروی تولیدی پیشرانه را برعهده دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =