کد خبر: 239707
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
سنسور لیزری راداری

جوان‌ترین میلیاردر خودساخته و بنیان‌گذار لومینار برای خودران‌های خودروسازان بزرگ از جمله بنز، سنسور لیزری راداری می‌سازد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،استارت‌آپ فناوری لومینار برای جذب آلن پریسکات 30 میلیون‌دلار جبران خدمت در نظر گرفت. جوان‌ترین میلیاردر خودساخته و بنیان‌گذار لومینار برای خودران‌های خودروسازان بزرگ از جمله بنز، سنسور لیزری راداری می‌سازد.
پکیج حقوق و مزایا و سهامی که لومینار برای جذب آلن پریسکات (ALAN PRESCOTT) پیشنهاد کرد تا از تسلا به‌لومینار بپیوندد 29.5 میلیون‌دلار بود تا معاونت حقوقی لومینار را برعهده بگیرد. در طول سال گذشته نیز پریسکات 205 هزار و 700 دلار نقد دریافت کرده و حقوق سال جدید وی 300 هزار دلار به‌انضمام 50 هزار دلار بُن در نظر گرفته شده است. البته باید این را در نظر داشت که عرف حقوق و مزایا در این رتبه سازمانی در کمپانی‌های مشابه همین است و پریسکات هم در تسلا همین اندازه حقوق و مزایا دریافت می‌کرد. با توجه به‌رشدی که برای استارت‌آپ لومینار پیش‌بینی می‌شود، ظرف شش سال پریسکات به‌این جبران خدمت دست پیدا می‌کند. پریسکات که قائم‌مقام حقوقی تسلا بود، از کهنه‌کاران صنعت‌خودرو است و تا به‌حال چند پروژه مهم را در بحث خودران‌ها به‌سرانجام رسانده است. لومینار از استارت‌آپ‌های نوظهوری است که در عرصه خودران‌ها و تولید حسگر، رادار و لیدار فعالیت می‌کند و یکی از شرکای تجاری آن مرسدس‌بنز آلمان است. لومینار درسال 2020 از طریق ادغام معکوس وارد بازار سهام نزدک (NASDAQ STOCK MARKET) شد و مدیرعامل آن آستین راسل (AUSTIN RUSSELL) با داشتن تنها 27 سال سن، جزو میلیاردرهای آمریکاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =