کد خبر: 239862
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
رنو کپچر

رنو کپچر یکی از کراس‌اوورهایی است که با هدف تغییر سلیقه مشتریان وارد بازار استرالیا شده و رنو برای ترغیب مشتریان استرالیایی به‌خرید رنو کپچر، تیپ‌بندی این خودرو را افزایش داده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،با وجود علاقه شدید استرالیایی‌ها به‌پیکاپ‌ها و خودروهای شاسی‌بلند، خودروسازان اروپایی در تلاش هستند هاچ‌بک‌ها و کراس‌اوورها را نیز در این کشور محبوب جلوه دهند. رنو کپچر یکی از کراس‌اوورهایی است که با هدف تغییر سلیقه مشتریان وارد بازار استرالیا شده و رنو برای ترغیب مشتریان استرالیایی به‌خرید رنو کپچر، تیپ‌بندی این خودرو را افزایش داده است. اکنون مشتریان استرالیایی می‌توانند رنو کپچر را در تیپ‌های R.S، LIFE، ZEN و INTENS خریداری کنند. رنو کپچر R.S مجهزترین و بهترین تیپ این خودرو است که به‌رینگ‌های 18 اینچی الماسی، سپر جدید، سراگزوزهای کرومی دوبل و تریم خاکستری مجهز است. رنو برای تمایز این تیپ با سه تیپ استاندارد دیگر، نوشته R.S را در قسمت‌های مختلف خودرو حک کرده است. درون کابین رنو کپچر RS نیز شاهد پدال‌های آلیاژی و لوگوهای مختلف RS خواهید بود. سیستم چندرسانه‌ای رنو کپچر RS به‌همراه نمایشگر 10.25 اینچی ارائه می‌شود و به‌سیستم پارک خودکار و سنسور نور مجهز است. تمام مدل‌های رنو کپچر در استرالیا با موتور 1.3 لیتری بنزینی توربوشارژر عرضه می‌شوند که حداکثر 152 اسب‌بخار قدرت و 270 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.
گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه نیز وظیفه ارسال قدرت به‌چرخ‌های جلو رنو کپچر را برعهده دارد.
ارزان‌ترین تیپ رنو کپچر در استرالیا لایف نام دارد که با قیمت 30 هزار و 90 دلار استرالیا (22 هزار و 597 دلار آمریکا) به‌فروش می‌رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =