کد خبر: 240044
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
تیگو۷ پرو

مدیران‌خودرو هم‌زمان با عرضه تیگو 7 پرو در بازارهای جهانی، این کراس‌اوور را نیز به‌سرعت به‌بازار ایران عرضه کرد تا در رقابت با رقبای سرسخت از خودروسازانی مثل بهمن‌موتور یا آرین‌موتور بتواند سبد محصولات خود را به‌روز نگه دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،تیگو 7 پرو که به‌تازگی توسط مدیران‌خودرو معرفی شده، درحقیقت نسل جدیدی از چری تیگو 7 است که سال‌های متوالی در بازار ایران جزو لوکس‌ترین کراس‌اوورهای چینی بوده و با شرایط فروش جذاب و همچنین امکانات متفاوت توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. اما مدیران‌خودرو هم‌زمان با عرضه تیگو 7 پرو در بازارهای جهانی، این کراس‌اوور را نیز به‌سرعت به‌بازار ایران عرضه کرد تا در رقابت با رقبای سرسخت از خودروسازانی مثل بهمن‌موتور یا آرین‌موتور بتواند سبد محصولات خود را به‌روز نگه دارد.

بررسی مشخصات تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو به‌همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 157 اسب‌بخاری مجهز است؛ اما گیربکس نصب‌شده روی آن نسل جدید CVT است که چری به‌آن 9 سرعته می‌گوید. مدیران‌خودرو قصد دارد تیگو 7 پرو را با برند فونیکس عرضه کند و در کنار این خودرو، تیگو 8 پرو و همچنین آریزو 6 پرو نیز با برند فونیکس عرضه خواهند شد. چهره این خودرو به‌جلوپنجره بزرگی مجهز است که به‌آن کهکشانی می‌گویند. در نمای عقب نیز شاهد چراغ‌های به‌هم پیوسته‌ای هستیم که ترند روز طراحی‌های خودرو در دنیاست.

بررسی مشخصات تیگو 7 پرو

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =