کد خبر: 240124
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
پورشه

جی‌ام‌سی هامر EV خودرو واقعا چشمگیری است؛ زیرا قوای محرکه الکتریکی را با پرفورمنس مهیج، توانایی‌های آفرود فوق‌العاده و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مثل سیستم خودران سوپرکروز ترکیب کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،جی‌ام‌سی هامر EV خودرو واقعا چشمگیری است؛ زیرا قوای محرکه الکتریکی را با پرفورمنس مهیج، توانایی‌های آفرود فوق‌العاده و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مثل سیستم خودران سوپرکروز ترکیب کرده است. این یک ترکیب برنده محسوب می‌شود و طبیعی است که نظر خریداران را به‌خود جلب کند؛ تا جایی که مقامات جی‌ام‌سی گفته‌اند حدود ۲۳ درصد از کسانی که هامر را برای خرید رزرو کرده‌اند، خودرو الکتریکی لوکسی از تسلا، پورشه یا آئودی دارند. قطعا هیچ‌گاه مشتریان این برندهای لوکس با جی‌ام‌سی مشترک نبوده است که این پیروزی بزرگ برای برند جنرال‌موتورز محسوب می‌شود؛ زیرا توانسته خریداران سطح بالای بازار را که پول بیشتری برای خرید خودرو خرج می‌کنند، جذب کند.
علاوه‌بر این به‌نظر می‌رسد کسانی که هامر را رزرو کرده‌اند، قصد دارند از پتانسیل کامل آن استفاده کنند؛ زیرا ۸۰ درصد از آن‌ها گفته‌اند می‌خواهند از پیکاپ خود سالانه برای یدک‌کشی، آفرود و سفرهای برون‌شهری استفاده کنند.
درحالی ‌که بقیه این کارها را به‌صورت ماهانه انجام خواهند داد. هامر پیکاپ هم به‌خوبی می‌تواند به‌این نیازها پاسخ دهد؛ زیرا ظرفیت یدک‌کشی آن ۳.۴ تن است و ۴۰ سانتی‌متر از زمین فاصله دارد که زوایای حمله، خروج و شکست به‌ترتیب ۴۹.۷، ۳۸.۴ و ۳۲.۲ درجه را فراهم می‌کند. مقامات جی‌ام‌سی اما علاوه‌بر صحبت درمورد هامر، خاطرنشان کرده‌اند که زیر برند آفرودی AT4 هم مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =