کد خبر: 240276
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
ب‌ام‌و از iX

شاسی‌بلند الکتریکی ب‌ام‌و iX از نظر طرح و رنگ بدنه کمبودی ندارد. پس از معرفی مدل‌های رنگی RE:DESIGN iX از اسلوونی و iX برای کوچلا، حالا نمونه‌ای تک‌ساخت برای بازار هند نیز معرفی شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شاسی‌بلند الکتریکی ب‌ام‌و iX از نظر طرح و رنگ بدنه کمبودی ندارد. پس از معرفی مدل‌های رنگی RE:DESIGN iX از اسلوونی و iX برای کوچلا، حالا نمونه‌ای تک‌ساخت برای بازار هند نیز معرفی شده است. این خودرو بدون آلایندگی که برای حضور درنمایشگاه هنر هند ۲۰۲۲ معرفی شده است، از پوشش بدنه خاصی سود می‌برد. ب‌ام‌و می‌گوید ایده اصلی رونمایی از این خودرو تبلیغ دایره‌ای پایدار بوده و این طرح نهایی از بین چهار پیشنهاد انتخاب ‌شده است. فائزه حسن به‌عنوان برنده نهایی انتخاب شده و طرح او حالا روی iX نقش بسته است. این هنرمند که در حیدرآباد به‌دنیا آمده فرهنگ جامعه خود را برای نمایش انتخاب کرده است. عبارت‌های فارسی «امید» و «تصور» هم روی بدنه خودرو خودنمایی می‌کنند. شاسی‌بلند پیشرفته ب‌ام‌و تنها محصول این گروه خودروسازی نیست که در نمایشگاه هنر هند حضور پیدا می‌کند؛ زیرا مینی نیز با کوپر SE در این رویداد حاضر خواهد بود. احتمال دارد ژرمن‌ها درباره یک خودرو الکتریکی دیگر یعنی سدان لوکس i7 نیز صحبت کنند و جزئیات بیشتری از آن را ارائه کنند.

ب‌ام‌و از iX تک‌ساخت با ظاهری خاص

نمایشگاه هنر هند در دهلی‌نو شروع به‌کار کرده است و تا اول می به‌کار خود ادامه خواهد داد. اگرچه ب‌ام‌و iX و مینی کوپر SE چند وقت پیش رونمایی شده‌اند، اما از معرفی آن‌ها در دومین کشور پرجمعیت دنیا زمان زیادی نمی‌گذرد. این شاسی‌بلند در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شد و چند ماه بعد نیز هاچ‌بک جذاب مینی رخ‌نمایی کرد. گرن کوپه الکتریکی i4 نیز قرار است تا چند هفته دیگر در هند عرضه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =