کد خبر: 240408
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
لکسوس NX

کانال یوتیوب اسپانیایی KM77 ویدئویی از تست نه‌چندان موفق لکسوس NX را منتشر کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،کانال یوتیوب اسپانیایی KM77 ویدئویی از تست نه‌چندان موفق لکسوس NX را منتشر کرده است. در این آزمایش معیار خودروها برای قبولی در تست موس سرعت ورودی ۷۷ کیلومتر برساعت تعیین شده است. لکسوس NX 350H نمی‌تواند با این سرعت از مخروط‌ها عبور کند؛ اما فاصله زیادی با آن‌ها ندارد.
حین تلاش با سرعت ۷۸ کیلومتر برساعت، راننده با دو مخروط در گروه دوم برخورد می‌کند و برای ورود به‌مجموعه پایانی مخروط‌ها تلاش نمی‌کند. کاهش سرعت به ۷۵ کیلومتر برساعت به NX 350H اجازه می‌دهد این چالش را با موفقیت به‌پایان برساند. اما اعضای KM77 با سیستم کنترل پایداری خودرو به‌مشکل می‌خورند؛ چراکه در زمان رسیدن به‌گروه پایانی مخروط‌ها سرعت لکسوس را به ۲۵ کیلومتر برساعت کاهش می‌دهد. KM77 اشاره کرد که NX 350H حین تست با سرعت‌های بالاتر دچار کم‌فرمانی شده است.
NX 350H در اسلالوم با عبور از مخروط‌ها طی ۲۴ ثانیه عملکرد خوبی داشت و این لکسوس پس از مینی کوپر SE کانتری‌من با زمان ۲۳.۳ ثانیه و کوپرا بورن با زمان ۲۳.۶ ثانیه و درکنار پژو ۳۰۸ هیبرید ۲۲۵ درجایگاه سوم جدول اسلالوم KM77 قرار گرفت. NX در ایالات‌متحده با چهار پیشرانه عرضه می‌شود.
NX 250 از یک موتور ۲.۵ لیتری تنفس‌طبیعی چهار سیلندر با توان ۲۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتون‌متر بهره می‌برد و NX 350 دارای یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با توان ۲۷۵ اسب‌بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتون‌متر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =