کد خبر: 240901
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
آلپاین A110

آلپاین همچنان نسخه‌های سفارشی از خودرو اسپرت A110 را معرفی می‌کند و جدیدترین عضو این خانواده A110  توردو کورس ۷۵ نام دارد که از خودرو رالی شماره ۷ برلینته حاضر در رقابت توردو کورس سال ۱۹۷۵ فرانسه الهام گرفته شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،آلپاین همچنان نسخه‌های سفارشی از خودرو اسپرت A110 را معرفی می‌کند و جدیدترین عضو این خانواده A110 توردو کورس ۷۵ نام دارد که از خودرو رالی شماره ۷ برلینته حاضر در رقابت توردو کورس سال ۱۹۷۵ فرانسه الهام گرفته شده است.

آلپاین A110 توردو کورس ۷۵ ادای احترام به‌میراث مسابقه‌ای

این خودرو تنها به‌تعداد ۱۵۰ دستگاه و برای بازارهای ویژه‌ تولید خواهد شد. البته خودرویی که الهام‌بخش A110 توردو کورس ۷۵ بوده، قهرمان آن مسابقات نشد؛ اما رقابت را با فاصله کمی به‌لانچیا استراتوس HF واگذار کرد. با این وجود آلپاین هنوز هم به‌یاد آن مسابقه بوده و می‌خواهد تلاش‌های تحسین‌برانگیز خود را با این خودرو زیبا زنده نگه دارد. از نظر بصری باید گفت آنچه موجب تمایز این خودرو تولید محدود با نمونه‌های استاندارد می‌شود، رنگ بدنه زرد و مشکی با گرافیک‌های سفید است که ما را به‌یاد خودرو مسابقه‌ای A110 برلینته قدیمی می‌اندازد.

آلپاین A110 توردو کورس ۷۵ ادای احترام به‌میراث مسابقه‌ای

کاپوت و سقف نیز به‌رنگ مشکی درآمده‌اند؛ درحالی ‌که شماره ۷ نیز به‌زیبایی با گرافیک‌های بخش پشتی خودرو ادغام شده است. این A110 سفارشی از رینگ‌های ۱۸ اینچی گرندپری با طرح سفید براق، کالیپرهای ترمز نارنجی برمبو و نشان توردو کورس ۷۵ روی گلگیرهای جلو سود می‌برد.

آلپاین A110 توردو کورس ۷۵ ادای احترام به‌میراث مسابقه‌ای

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =