کد خبر: 241797
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
ب‌ام‌و i7

برای نمونه می‌توان به‌باز شدن تمام درها به‌وسیله کلید یا چراغ‌های کریستالی بالایی اشاره کرد که با هر بار روشن‌ شدن خودرو، با نمایشی زیبا می‌درخشند تا ورود راننده را خوشامد بگویند.

به گزارش «اخبار خودرو»،ب‌ام‌و i7 بــــــی‌شک پیشرفته‌ترین و پرامکانات‌ترین محصولی محسوب می‌شود که تاکنون این شرکت آلمانی تولید کرده است. برای نمونه می‌توان به‌باز شدن تمام درها به‌وسیله کلید یا چراغ‌های کریستالی بالایی اشاره کرد که با هر بار روشن‌ شدن خودرو، با نمایشی زیبا می‌درخشند تا ورود راننده را خوشامد بگویند.

جذاب‌ترین امکانات ب‌ام‌و i7

یکی از هوشمندانه‌ترین ویژگی‌هایی که در i7 و برادر بنزینی‌اش یعنی سری ۷ به‌کار رفته، کلید پنهان تنظیم خروجی هوای آن به‌شمار می‌رود که به‌کابینi7 چهره‌ای یکپارچه، تمیز و لوکس داده است. اگر به‌تصاویر کابین این خودرو توجه کرده باشید، درمی‌یابید که خبری از کنترل خروجی‌های هوا به‌شکل متداول آن نیست.

جذاب‌ترین امکانات ب‌ام‌و i7

تسلا نیز تلاش کرد تا همین ویژگی را در خودروهای خود به‌کار ببرد؛ بنابراین آن‌ها را دیجیتالی کرد تا سرنشینان از طریق نمایشگر مرکزی، آن‌ها را کنترل کنند. ب‌ام‌و برای پنهان‌ کردن این کنترل‌ها از روش هوشمندانه‌ای استفاده کرده و آن‌ها را زیر داشبورد قرار داده است.

جذاب‌ترین امکانات ب‌ام‌و i7

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =