امسال نمایشگاه خودرو مشهد، با استقبال کم‌سابقه‌ای از جانب علاقه‌مندان به‌ویژه در غرفه مدیران خودرو همراه بود؛ حضور معاون اقتصادی دولت در این نمایشگاه هم از نکات برجسته است که می‌توان به آن اشاره کرد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد به‌عنوان مهم‌ترین رویداد صنعت خودرو این روزهای کشور با حضور ۱۵ شرکت و بیش از ۵۰ مجموعه خودرویی از جمله مدیران خودرو برگزار شد. این نمایشگاه در حالی به سوی واپسین ساعات برگزاری پیش می‌رود که با استقبال قابل توجهی از جانب هموطنان مواجه گردید. از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در نمایشگاه که از غرفه مدیران خودرو بازدید کردند محسن رضایی – معاون اقتصادی دولت – بود.

حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در غرفه مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو که با «فونیکس» به‌عنوان برند لاکچری و «ام وی ام» به‌عنوان برند اسپرت و جوان‌پسند در نمایشگاه شرکت کرده بود، توانست با نمایش خودروهایش، توجه بازدیدکنندگان را جلب نماید.

حضور محسن رضایی که افتتاح نمایشگاه نیز از جانب ایشان صورت گرفته بود، یکی دیگر از نکات حائز اهمیت نمایشگاه بود. رضایی ضمن بازدید از جدیدترین محصولات مدیران خودرو، در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفت. وی به دنبال اطلاع از نرخ تولیدات این مجموعه، ضمن تحسین آن از تلاش بی‌وقفه عوامل مدیران خودرو قدردانی کرد.

حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در غرفه مدیران خودرو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =