هانکوک

هیات‌مدیره هانکوک سرمایه‌گذاری 1.6میلیارد دلاری برای توسعه کارخانه این شرکت در کلارکس‌ویل تنسی را تایید کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،هیات‌مدیره هانکوک سرمایه‌گذاری 1.6میلیارد دلاری برای توسعه کارخانه این شرکت در کلارکس‌ویل تنسی را تایید کرده است. این سرمایه‌گذاری شامل توسعه فاز 2 این سایت براساس برنامه‌های از پیش تعیین‌شده است و ظرفیت تولید تایرهای سواری و وانت‌های سبک (PC/LT) را دوبرابر می‌کند. توسعه فاز 3 این سایت نیز شامل اولین خط تولید TBR و انوع رادیال TBR در ایالات متحده خواهد بود. پروژه فاز 3 با هدف ایجاد بیش از 400 شغل در همین سایت پیش می‌رود و باعث می‌شود در مجموع 1200 شغل پس از تکمیل هر دو پروژه ایجاد شود.
هانکوک قرار است فعالیت خود را در این سایت‌ها طی نخستین‌ماه‌های سال 2023 و پیش از شروع تولید تایر در فازهای جدید کارخانه تا سه‌ماهه چهارم 2024 آغاز کند. انتظار می‌رود این سایت اوایل سال 2026 به ظرفیت کامل برسد. به‌واسطه این توسعه، ظرفیت تولید PC/LT هانکوک در خاک آمریکا به 11میلیون دستگاه در سال افزایش می‌یابد و همچنین امکان تولید سالانه یک‌میلیون تایر TBR فراهم می‌شود. تا امروز کل سرمایه‌گذاری تایرساز آسیایی در این سایت 2.2 میلیارد دلار بوده است. این اقدامات شرکت را قادر می‌سازد تقاضای روبه‌رشد برای تایرهایش را در بازار ایالات متحده برآورده کند و در عین حال با شرکای خودروساز نیز همکاری بیشتری داشته باشد. سو ایل‌لی، مدیر بخش فناوری‌های هانکوک و همچنین ریاست شعبه آمریکا هانکوک تایر گفت: «سرمایه‌گذاری ما در کارخانه تنسی نشان‌دهنده حضور روبه‌رشد هانکوک در ایالات‌متحده و تعهد به خدمت به مشتریان خود است. ما از طریق تمرکز بر احداث سایت‌های بیشتر پایدارسازی چرخه تولید و درنظر گرفتن نوآوری، فاز جدید کارخانه تنسی زنجیره تامین موثر محلی را برای آمریکا برآورده کرده و به‌شکل موثرتری تقاضای مشتری را فراهم می‌کند.»
راب ویلیامز، معاون ارشد فروش آمریکای‌شمالی در هانکوک تایر آمریکا افزود: «این گسترش تولید گامی حیاتی در رشد ما در بازار وانت‌های متوسط است و هانکوک را به یکی از معدود تولیدکنندگان محصولات TBR در ایالات‌متحده تبدیل می‌کند. درنتیجه می‌توانیم نیازهای پایگاه فروش روبه‌رشد خود و ناوگانی را که به خطوط حمل‌ونقل آمریکای شمالی خدمت می‌کنند، بهتر برآورده کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =