کد خبر: 241933
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
مدیران‌خودرو

مدیران‌خودرو با برندهای «ام‌وی‌ام» و «فونیکس» به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور، در این رویداد حضور پیدا کرد و تازه‌ترین محصولات خود را در معرض تماشای بازدیدکنندگان گذاشت.

به گزارش «اخبار خودرو»،بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد در حالی برگزار شد که با استقبال قابل‌توجه مخاطبان و بازدیدکنندگان همراه بود. در این رویداد خودرویی، شرکت‌های خودروساز با رونمایی از جدیدترین محصولات خود پذیرای علاقه‌مندان صنعت خودرو بودند. این نمایشگاه از 9 تا 12 شهریورماه به مدت 4روز در فضایی به مساحت 11هزارمترمربع برگزار شد و نزدیک به 45هزارنفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
مدیران‌خودرو با برندهای «ام‌وی‌ام» و «فونیکس» به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور، در این رویداد حضور پیدا کرد و تازه‌ترین محصولات خود را در معرض تماشای بازدیدکنندگان گذاشت. ام‌وی‌ام به‌عنوان برند جوان‌پسند و اسپرت شرکت مدیران‌خودرو، حضور پرقدرتی را در نمایشگاه تجربه کرد و محصولات این مجموعه توانست نظر بازدیدکنندگان بسیاری را به غرفه ام‌وی‌ام جلب کند.
اولین نماینده برند ام‌وی‌ام در نمایشگاه، یعنی «ایکس22پرو» به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصول دنده اتوماتیک این برند شناخته می‌شود. «آریزو5» توربو، با سابقه طولانی و بسیار موفق از حضور در بازار کشور، دیگر محصول این برند بود که در کلاس سدان جای می‌گیرد. بین محصولات ام‌وی‌ام، «ایکس55‌پرو» نیز به‌عنوان پرچمدار و جدیدترین کراس‌اوور اسپرت و با تکنولوژی بالا و طیف گسترده تجهیزات و آپشن، بیشترین توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد و در حقیقت ستاره غرفه ام‌وی‌ام در نمایشگاه بزرگ خودرو مشهد بود. نکته قابل‌توجه مجموعه ام‌وی‌ام در این نمایشگاه، فراهم کردن امکان ثبت‌نام متقاضیان با تسهیلات ویژه بود، درحالی‌که سایر شرکت‌کنندگان این نمایشگاه از امکان ارائه خدمات فروش خودرو بی‌بهره بودند.
حضور برند ام‌وی‌ام به‌عنوان یکی از دو نماینده شرکت مدیران‌خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد با دستاوردهای ویژه‌ای ازجمله جذب بسیار بالای مخاطبان و همچنین آشنایی علاقه‌مندان با خودروهای این برند در شهر مقدس مشهد و استان خراسان همراه بود به‌طوری‌که دستاوردهای این مجموعه در نمایشگاه خودرو مشهد از همیشه پربارتر بود. حضور جمعی از بهترین کارشناسان فنی و فروش این شرکت در غرفه ام‌وی‌ام تجربه خوبی را برای مراجعه‌کنندگان به ارمغان آورد زیرا در تمام مراحل نمایشگاه پاسخگوی سوالات مشتریان و علاقه‌مندان بودند. همچنین مدیران ارشد شرکت مدیران‌خودرو و برند ام‌وی‌ام با حضور در غرفه این شرکت از نزدیک به برگزاری هرچه بهتر و حرفه‌ای‌تر نظارت کافی و کامل داشتند.
از دیگر مسائل قابل‌توجه غرفه ام‌وی‌ام در نمایشگاه می‌توان به بازدید برخی چهره‌های سرشناس ازجمله دکتر محسن رضایی، معاون اقتصادی دولت و همچنین 10نفر از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد دولتی استان خراسان‌رضوی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =