کد خبر: 242517
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

خودروهای شرکت رنو مانند هر خودروی دیگری در صورت وجود مشکل باید توسط متخصص بررسی و تعمیر شوند. خودروی مگان از خودروهای مربوط به شرکت رنو است که به دلیل پیچیدگی‌های داخلی آن نیاز به تعمیرات تخصصی دارد. اگر شما صاحب خودروی مگان از شرکت رنو هستید، چه بهتر که برای بررسی مشکلات این خودروها به تعمیرگاه تخصصی مگان مراجعه نمایید.

در این تعمیرگاه علاوه بر مشکلات انوع مختلف خودروهای رنو شامل رنو سفران، لتیتود، ساندرو، استپ وی، سیمبل، کپچر، تالیسمان، کولیوس، فلوئنس، اسکالا و... تعمیرات رنو مگان نیز به صورت تخصصی انجام می‌شود.

در تعمیرگاه مگان تهران انواع مشکلات مگان و سایر خودروهای رنو مانند مشکلات برق ماشین، گیربکس، موتور، جلوبندی و... توسط افرادی که در این زمینه آموزش دیده و متخصص ماشین‌های رنو هستند بررسی و سپس برطرف می‌گردد.

بهترین تعمیرگاه تخصصی مگان تهران

خدمات تعمیرگاه تخصصی مگان

همان‌طور که مطرح شد در تعمیرگاه مگان تهران تمامی خدمات مربوط به مشکلات خودروی مگان توسط متخصصین بررسی و حل می‌شوند. برخی از این خدمات شامل موارد زیر است:

انجام سرویس‌های دوره‌ای

هر خودرویی حتی اگر دچار مشکل جدی نشده باشد، بعد از مدتی کار کردن نیاز به سرویس دوره‌ای دارد. خودروی مگان نیز از این قانون مستثنی نیست. در تعمیرگاه رنو مگان این سرویس‌ها به صورت دوره‌ای انجام می‌شود تا از ایجاد مشکلات احتمالی در آینده پیشگیری شود و سلامت خودروی شما تضمین گردد.

یکی از مزایای سرویس‌های دوره‌ای این است که شما کار را به کاردان سپرده و تعمیرکار با بررسی خودروی شما نیازهای آن را برطرف نموده و تعمیرات لازم را انجام می‌دهد؛ مثلاً اگر نیاز به تعویض روغن ماشین بود، این کار را انجام می‌دهد؛ یا این که تست باتری را انجام می‌دهد و در صورت لزوم آن را تعویض می‌نماید.
مزایای انجام سرویس‌های دوره‌ای خودروی مگان در تعمیرگاه تخصصی مگان شامل موارد زیر است:


- این اطمینان برای شما حاصل می‌شود که قطعات اصلی و شرکتی در خودروی شما به‌کار می‌رود.

- مطمئن خواهید بود که خودروی شما سالم بوده و به صورت اصولی چک می‌شود.

- شما باید در زمان‌های مشخص و با برنامه مشخصی اتومبیل خود را سرویس نمایید.

- سوابق کتبی تاریخ خدمات خودرو در تعمیرگاه تخصصی مگان ثبت می‌شود.

بهترین تعمیرگاه تخصصی مگان تهران

تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای

گیربکس دنده‌ای و اتوماتیک هرکدام برای تعمیر نیاز به دانش و تخصص ویژه‌ای دارد و افرادی که به این امر می‌پردازند باید دوره‌های خاصی را بگذرانند و گواهینامه مربوط به خودروی مورد نظر را دریافت نمایند. اکنون در عصر ماشین‌های پیچیده به سر می‌برم و دیگر زمانه‌ای است که هر خودرو برای تعمیر گیربکس یا هر قطعه دیگری باید تعمیرکار مختص به خود را داشته باشد.

در مورد خودروهای مربوط به شرکت رنو و علی‌الخصوص مگان نیز همین‌طور است. خودروی مگان در دو نوع دستی و اتوماتیک موجود است و در صورت خرابی هر کدام از آن‌ها افراد متخصصی در زمینه هر دو نوع دنده در تعمیرگاه مگان تهران وجود دارند که با علم و تجربه کامل در زمینه تعمیرات گیربکس دنده‌ای و همچنین تعمیرات گیربکس اتوماتیک مگان انجام وظیفه می‌نمایند.

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

همان‌طور که می‌دانید گیربکس یا همان جعبه دنده نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد؛ بنابراین روغن‌کاری به موقع آن امری است بسیار ضروری که البته این امر به سهولت کار جعبه فرمان و دیفرانسیل هم کمک زیادی می‌نماید. بنابراین مهم است که به صورت دوره‌ای روغن گیربکس که به آن واسکازین هم می‌گویند مرتب تعویض گردد تا از ایجاد مشکلات برای چرخ‌دنده یا همان گیربکس جلوگیری شود.

در مورد گیربکس‌های اتوماتیک به دلیل ایجاد حرارت بیشتر کیفیت روغن گیربکس افت می‌نماید در نتیجه قطعات داخل گیربکس زودتر دچار فرسودگی می‌گردد؛ بنابراین تعویض آن باید در فواصل زمانی کوتاه‌تری نسبت به روغن گیربکس دنده‌ای انجام گیرد.

به گفته کارشناسان هر ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار کیلومتر باید روغن گیربکس اتوماتیک تعویض گردد و عدم تعویض به موقع آن باعث ایجاد مشکلاتی در جعبه دنده خودروی شما خواهد شد. این کار در تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران توسط کارشناسان انجام می‌گردد.

بهترین تعمیرگاه تخصصی مگان تهران

تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق

تعمیر جلوبندی خودرو از اموری است که در تعمیرگاه تخصصی مگان انجام می‌گیرد. جلوبندی خودرو به بخش جلویی و زیرین خودرو گفته می‌شود و وظیفه آن تعلیق خودرو کاهش لرزش خودرو بر روی سطوح ناهموار و تا جای ممکن عدم انتقال تگان‌ها به اتاق خودرو را بر عهده دارد. جلوبندی یا سیستم تعلیق خودرو دارای قطعاتی مانند فنر و کک‌فنرهای قسمت جلوی ماشین، اکسل، سیستم تعلیق جلو، سیستم چرخ‌ها، میل موج‌گیر، بلبرینگ، طبق، توپی چرخ‌ها و... است.

این قطعات چس از مدتی کار کردن دچار خرابی و فرسودگی می‌شوند و عملکرد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو را مختل نموده و مشکلاتی را در خودرو ایجاد می‌نمایند؛ برخی از این مشکلات شامل لرزش فرمان، انحراف خودرو به راست یا چپ، ایراد اتصالات فرمان و تنظیم‌نبودن زوایای چرخ، گیج‌زدن خودرو، سروصدای غیرعادی در حین عبور از موانع و سوت‌زدن چرخ‌ها می‌شود.
در تعمیرگاه تخصصی مگان کلیه امور مربوط به جلوبندی و سیستم تعلیق در خودروی مگان توسط کارشناسان و تکنسین‌های مجرب صورت می‌گیرد.

دیاگ اصلی شرکت رنو

به عمل خطایابی خودرو از طریق دستگاه خاصی که اطلاعات مربوط به کامپیوتر خودرو را استخراج نموده و از طریق کدهای مخصوص خودروی شما خطاهای مورد نظر را شناسایی می‌کند دیاگ گفته می‌شود. هر خودرویی سیستم کامپیوتر مختص خود را دارد و خطاها به صورت کدهایی از طریق دستگاه دیاگ نمایش داده می‌شود. افراد متخصص این خطاها را شناسایی نموده و عیوب مربوط به خودرو در تعمیرگاه تخصصی همان خودرو برطرف می‌گردند. شرکت‌های خودروسازی مختلف سیستم دیاگ مربوط به خودشان را دارند و از طریق آن به بررسی عیوب خودروی شما می‌پردازند.

شرکت رنو نیز از این قانون مستثنی نیست و شما باید برای عیب‌یابی خودروی مگان یا هر خودروی مربوط به شرکت رنو از دستگاه دیاگ اصلی شرکت رنو استفاده نمایید. این امر در تعمیرگاه تخصصی مگان انجام می‌شود. دستگاه‌های دیاگ در این تعمیرگاه همگی اصل بوده و متعلق به شرکت رنو است.

بهترین تعمیرگاه تخصصی مگان تهران

تأمین قطعات اصلی با قیمت مناسب

از مزایای تعمیرگاه تخصصی مگان در تعمیر و تعویض قطعات خودروی مگان این است که این قطعات اصلی بوده و از قطعات غیر اصلی در این تعمیرگاه‌ها استفاده نمی‌شود. این قطعات اصلی همگی با قیمت مناسب در تعمیرگاه مگان تهران قابل تأمین بوده و در خودروی شما تعبیه می‌گردند. اگر به هر دلیل شما از قطعات غیر اصل در خودروی خود استفاده نمایید، مسلماً متحمل خسارات سنگینی خواهید شد. قطعات ممکن است در مدت‌زمان کوتاهی عملکرد نامناسبی داشته و به قطعات و قسمت‌های دیگر خودروی شما آسیب بزنند.

از طرفی شما ناچار خواهید بود پس از مدت کوتاهی همان قطعه تعویض‌شده را دوباره تعویض نمایید و این کار امری هزینه‌بر است و پول، وقت و انرژی شما را هدر می‌دهد؛ بنابراین بهتر است از طریق تعمیرگاه تخصصی مگان از قطعات اصلی برای خودروی خود استفاده نمایید تا دچار مشکل نشوید.

جمع‌بندی

اگر دارای خودروی مگان یا هر خودروی دیگر مربوط به شرکت رنو هستید، برای برطرف‌کردن مشکلات مربوط به خودروی خود بهتر است به تعمیرگاه تخصصی مگان مراجعه نمایید. این خودرو نیز همانند خودروهای دیگر برای شناسایی ایرادات و انجام تعمیرات نیاز به متخصص دارد.

در تعمیرگاه تخصصی مگان خدماتی از جمله انجام سرویس‌های دوره‌ای، تعمیرات گیربکس دنده‌ای و اتوماتیک، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک، تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق، استفاده از دیاگ اصلی شرکت رنو و تأمین قطعات اصلی با قیمت مناسب انجام می‌گردد.

در پایان از این که نظرات ارزشمند خود را با ما درباره این مطلب در میان بگذارید بسیار خرسند خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =