کد خبر: 242556
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
پیکاپ فوتون

شرکت ایران‌خودرودیزل از روز چهارشنبه طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی خود را آغاز کرد و حالا این شرکت اعلام کرده است؛ با استقبال گسترده متقاضیان از مدل‌های رنگی، ظرفیت طرح فروش مدل‌های رنگی توسط شرکت افزایش و مدت زمان طرح به مدت محدود و تا زمان تکمیل ظرفیت، تمدید شده است. 

طرح فروش ویژه اینترنتی پیکاپ فوتون نیوفیس ایران‌خودرو دیزل از روز چهارشنبه هفته گذشته از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرودیزل و برای نخستین بار با عرضه چهار رنگ جدید قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی آغاز شده است. خودرو فوتون تونلند تنها پیکاپ دیزلی ایران، با پیشرانه معروف کامینز ۲.۸ لیتری مجهز به توربو شارژر می‌تواند ۳۶۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین دیزلی در بازار ایران تبدیل کرده است.

وانت دوکابین لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه‌مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک، زنجیر تایم و مصرف سوختی پایین‌تر نسبت‌به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

شرکت ایران‌خودرو دیزل طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی اعلام کرد.

در این طرح فروش ویژه نقدی و اقساطی که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرودیزل قابل انجام است و برای اولین‌بار امکان خرید مدل‌های رنگی این پیکاپ فوتون نیوفیس ایران‌خودرودیزل در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای با سود مشارکت ۱۲درصد و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰روزه و امکان خرید اقساطی تا ۲۴ماه روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۲.۸لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =