پیرلی

۱۰ سال پس از تکمیل کارخانه پیرلی در شهر سیلائو (Silao) مکزیک، این سازنده تایر از سرمایه‌گذاری ۱۱۴میلیون‌یورویی (۱۱۲.۵ میلیون دلار آمریکا) برای افزایش تولید تایرهایی با کارآیی بالا و فوق‌العاده بالا در این کارخانه خبر داد. 

به گزارش «اخبار خودرو» ، قرار است این پروژه بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ اجرایی شود. این سرمایه‌گذاری برای گسترش خط تولید ۱۶۰۰۰مترمربعی به بیش‌از ۲۲۰۰۰۰ مترمربع و همچنین بهبود فرآیند اختلاط آمیزه تایر استفاده خواهد شد. پس از تکمیل پروژه توسعه، پیرلی تخمین می‌زند تولید سالانه در سایت سیلائو بیش از یک میلیون حلقه افزایش ‌یابد.

البته حجم تولید تا سال ۲۰۲۵ یعنی زمانی که این تاسیسات به‌طور کامل عملیاتی شود، برابر با ۸.۵ میلیون لاستیک در سال خواهد بود. علاوه‌بر این ۴۰۰ شغل جدید نیز در این سایت ایجاد خواهد شد و در صورت بهره‌برداری کامل، تعداد کارکنان به ۳۲۰۰ نفر می‌رسد.

این مرکز از برخی پیشرفته‌ترین فرآیندهای تولید استفاده می‌کند. همچنین پیرلی اخیرا اصول نسل چهارم صنعتی‌سازی «Industry ۴.۰» را در سایت‌های خود پیاده سازی کرده است.
تایرساز ایتالیایی همچنین استانداردهای بین‌المللی را اتخاذ کرده که براساس آن صرفه‌جویی در مصرف برق و آب را افزایش می‌دهد و در بازیافت زباله‌های کارخانه نیز موثر است. پیرلی تا امروز بیش از ۸۰۰ میلیون یورو (۷۹۱ میلیون دلار آمریکا) در سایت سیلائو سرمایه گذاری کرده است.

مارکو ترونچتی، معاون اجرایی پیرلی گفت: «خوشحالم که بگویم به اهداف خود رسیده‌ایم زیرا کارخانه و افرادی که در آنجا کار می‌کنند، فراتر از انتظارات ما بوده‌اند. درواقع، تاسیسات سیلائو یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های این گروه است و به زودی میزبان مرکز تحقیق و توسعه جدید پیرلی خواهد بود. همان‌طور که در ۱۰ سال گذشته بودیم، همچنان به سیلائو و مردمش ایمان داریم.»

کلودیو زاناردو، مدیرعامل پیرلی آمریکای‌شمالی نیز گفت: «مکزیک یک منطقه استراتژیک برای پیرلی و برای فعالیت‌هایش در آمریکای‌شمالی و مرکزی است؛ با این سرمایه‌گذاری رقابت‌پذیری فنی و صنعتی پیرلی را بیشتر خواهیم کرد. مایلم از مردم و نهادهایی که در این سال‌ها به رشد کارخانه سیلائو کمک کرده‌اند، تشکر کنم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =