رازی

این اتحادیه فرآیند فروش تایرهای رازی به راننده‌ها را انجام خواهد داد و با توجه به کیفیت محصول تولیدی،‌ به شرط حفظ آن در درازمدت، ‌تایرهای رازی آینده بازار محصولات رادیال باری-اتوبوسی در ایران را در دست خواهند گرفت.

بهترین کارشناس برای تایید کیفیت تایر باری، ‌راننده‌های کامیون و تریلرهایی هستند زیرا با یک‌بار استفاده از یک برند یا برای همیشه مشتری آن می‌شوند یا از بین گزینه‌های خرید حذفش می‌کنند. این را محمد خانبلوکی، مدیراتحادیه شرکت‌های کامیون‌داران حمل کالای سراسر کشور ،‌پس از بازدید میدانی از کارخانه تولید تایرهای رادیال باری-اتوبوسی رازی در اردبیل گفت و تاکید کرد: «براساس تجربه بالایی که در صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای دارم به جرأت می‌گویم خط تولید تایرهای رادیال باری رازی پیشرفته‌ترین خط‌تولید این گروه محصول در کشور است و حتی قابلیت رقابت با بهترین تولیدات روز دنیا را نیز دارد.»

وی با تاکید بر اینکه در طول سال‌های فعالیت خود از خطوط تولید تایرسازان مختلف در کشور و حتی دیگر کشورها بازدید کرده است، ادامه داد: «به روز بودن تکنولوژی تولید در رازی و ماشین‌آلات پیشرفته تنها بخشی از کار است که می‌تواند این برند را بین راننده‌های کامیون و تریلر محبوب کند. بخش دیگری که شاید بسیاری از افراد به آن توجه نکنند هوشمندی و دقت نظر بالای مدیران این کارخانه برای انتخاب مواد اولیه مصرفی و انجام تست و آزمایش های فنی در تمامی مراحل تولید است.»

‌به‌گفته خانبلوکی آنچه در بازدید از رازی اردبیل بسیار قابل‌توجه بوده، انتخاب مواد اولیه باکیفیت، ‌انجام آزمایش‌های فنی در تمامی مراحل کار و تست و بررسی نهایی تمامی تایرهای تولیدی در پایان خط تولید توسط پیشرفته‌ترین دستگاه ایکس‌ری موجود در کشور است. اتفاقی که باعث می‌شود حتی یک حلقه تایر معیوب حتی با کمترین ایراد تولید نیز وارد بازار نشود و راننده با خیالی آسوده از محصولات رازی استفاده کند.

وی البته پیشنهاد داد مدیران گروه صنعتی رازی به‌جای عرضه محصولات جدید در بازار و به‌واسطه عاملان فروش خود ‌اقدام به توزیع مستقیم و با قیمت کاملا رقابتی در بین ۴۹۸هزار خودرو موجود در ناوگان تحت‌مالکیت شرکت‌های کامیون‌داری است که زیرنظر این اتحادیه فعالیت می‌کنند؛ چراکه تنها راننده است که می‌تواند بدون توجه به تبلیغات مثبت و منفی درکوتاه‌ترین زمان ممکن به کیفیت تایر پی ببرد.

وی اعلام آمادگی کرد این اتحادیه فرآیند فروش تایرهای رازی به راننده‌ها را انجام خواهد داد و با توجه به کیفیت محصول تولیدی،‌ به شرط حفظ آن در درازمدت، ‌تایرهای رازی آینده بازار محصولات رادیال باری-اتوبوسی در ایران را در دست خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

آخرین اخبار