کد خبر: 242824
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

همه ما در زندگی حداقل برای یک بار تصادف با ماشین را تجربه کرده ایم. بر اثر تصادف، بدنه اتومبیل و بسیاری از لوازم داخلی آن آسیب می بیند و ما به ناچار به دنبال یک تعمیرگاه، صافکاری و فروشگاه لوازم یدکی معتبر با تمام محصولات مورد نظر خواهیم گشت. با یافتن مرکز فروش شناخته شده با بهترین و قطعات بدنه خودرو و لوازم یدکی آن، در هزینه های بلندمدت تعمیرات ماشین صرفه جویی قابل توجهی خواهیم کرد.

سایت فروشگاه پرشین یدک، تمام دغدغه ها و نیازهای شما را در زمینه خرید قطعات یدکی خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می سازد. برند پرشین یدک به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو، لوازم اتومبیل اصل با قیمت مناسب را در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین با ارائه مشاوره توسط کارشناسان مجرب و پشتیبانی مشتریان، خرید مطمئنی را از این فروشگاه تجربه خواهید کرد.

در ادامه فروشگاه های معتبر برای خرید انواع لوازم یدکی خودرو معرفی می گردد.

پرشین یدک، بهترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

فروشگاه پرشین یدک در سال 1388 در زمینه تهیه و توزیع قطعات یدکی بدنه و موتوری خودرو، شروع به فعالیت کرد. با توجه به تنوع بسیار بالای لوازم یدکی ماشین، تولید کنندگان متعدد در این زمینه و نیز تفاوت کیفیت محصولات تولیدی شرکت های مختلف، فروشگاه پرشین یدک همواره کیفیت بالای قطعات را در اولویت خود قرار می دهد. پایبندی به این اصل، باعث ایجاد اعتماد بین مصرف کنندگان و فروشگاه های سرتاسر کشور جهت خرید محصولات پرشین یدک شده است.

پرشین یدک، از سال 1391 جز اولین فروشگاه های کشور بود که اقدام به عرضه محصولات پلیمری رنگی برای خودروهای ساخت داخل کرد. از سال 1399 نیز انواع بدنه فلزی و پلیمری با رنگ کوره ای با برند سورنا را تولید کرد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و رعایت اصول مهندسی در تولید قطعات رنگی خودرو، سبب جلب رضایت مصرف کنندگان و خریداران شده است. تمامی لوازم یدکی خودرو عرضه شده در فروشگاه پرشین یدک، دارای ضمانت کیفیت و گارانتی محصول می باشند.

پرشین یدک علاوه بر تنوع بالای محصولات از برندهای مختلف، امکانات و خدمات بسیاری را برای مشتریان خود فراهم کرده است که هر کسی را برای انتخاب این فروشگاه مجاب می کند. برخی از مزیت های این مرکز توزیع قطعات یدکی به شرح زیر می باشد:

  • ضمانت کیفیت و گارانتی قطعات به مدت 50 ماه
  • ارسال سریع سفارش: 24 تا 48 ساعت بعد از ثبت
  • عرضه مستقیم انواع لوازم فلزی و پلیمری شرکتی (خرید بدون واسطه)
  • اولین و بزرگترین مرکز تخصصی در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات بدنه رنگ کوره ای مطابق کد رنگ خودرو (ارائه خدمات رنگ کوره ای)

فروشگاه قطعات خودرو مستر یدکی

مستر یدکی به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو، از طریق وب سایت خود اقدام به فروش محصولاتی مانند انواع لوازم یدکی پژو، رنو، سمند، سوزوکی و هایما می کند. دسته بندی های موجود در سایت نسبتا خوب هستند. اما در مقایسه با وب سایت های دیگر، تنوع کالا و مارک های خودروی تحت پوشش این سایت کمتر است.

برای خرید از این سایت، ابتدا باید در آن ثبت نام کنید و سپس در مراحل بعدی با انتخاب کالای مورد نظر و انتقال آن به سبد خرید خود، پرداخت را انجام دهید. انواع مواد ایمنی، برقی، موتوری، مواد مصرفی، روان کننده ها، پاک کننده ها و ... در مستر یدک وجود دارد.

مرکز فروش لوازم ماشین نو

ماشین نو یکی از فروشگاه های آنلاین خرید لوازم یدکی خودرو است که در بازار فروش این قطعات فعالیت می کند. دسته بندی قطعات یدکی در این سایت مطلوب است. تنوع کالاهای موجود در آن نیز از وضعیت خوبی برخوردار است.

برای خودروهایی مانند مزدا، سایپا، تویوتا، لکسوس و ... قطعات یدکی مدل های جدید نیز ارائه می گردد. با ثبت نام در سایت می توانید کالاهای مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. البته امکان خرید آفلاین نیز وجود دارد، به این معنی که می توانید سفارش خود را در سایت ثبت کرده و پرداخت را به صورت آفلاین انجام دهید.

لوازم یدکی خودرو توربو یدک

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروی توربویدک، دارای دسته بندی متنوعی از محصولات است که با قالبی منظم به مخاطب معرفی می شوند. دسته بندی کالاهای موجود در این وب سایت به شرح زیر است:

  • لوازم جانبی خودروی مصرفی
  • لوازم جانبی
  • قطعات بدنه
  • لوازم یدکی
  • قطعات اسپرت

هر یک از این دسته ها محصولات مختلفی را برای مارک های متفاوت در سایت ارائه می دهند. پس از خرید می توانید محصول را با ضمانت از توربو یدک دریافت کنید. بخشی در سایت وجود دارد که کاربران می توانند سوالات فنی خود را بپرسند و از کارشناسان توربو یدک، پاسخ لازم را دریافت نمایند.

مرکز فروش قطعات ماشین دولوکس کار

این مجموعه که در زمینه فروش قطعات مختلف خودرو در بازار حضور دارد، اخیرا وارد دنیای مجازی شده و فروش آنلاین را تجربه می کند. doluxcar یک مجموعه کامل برای خرید انواع لوازم جانبی خودرو است. در دسته های معمول این سایت، می توانید انواع لوازم یدکی خودروهای داخلی مثل پژو 206، 405، پراید و ... را پیدا کنید.

در دولوکس کار، تنوع خوبی از محصولات مرتبط با خودرو و یک دسته بندی منظم برای آن ها ارائه می گردد. همچنین امکان استرداد وجه و کالا نیز در این سایت وجود دارد و برای سفارشات بالای 300 هزار تومان، هزینه حمل و نقل دریافت نمی شود.

کادر جستجو در صفحه اول سایت به کاربران این امکان را می دهد تا ابتدا مارک های مختلف اتومبیل را انتخاب کرده و سپس با تعیین مدل خودرو، قطعات یدکی مورد نظر را با سهولت بیشتری انتخاب کنند. همچنین تمامی محصولات دولوکس کار از برند معتبر دینا پارت بوده و درصورتی که کیفیت محصول ارسالی از نظر مشتری مطلوب نباشد، می توان با کارشناسان پشتیبانی دولوکس کار تماس گرفت و پس از بررسی، تمامی وجه پرداختی عودت می گردد.

فروش لوازم یدکی خودرو بانیترو

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

بانیترو دسته ‌بندی ‌های متنوعی از محصولات دارد که در قالبی منظم به مخاطب معرفی می ‌شوند. دسته ‌بندی کالاها در این وبسایت به این صورت است: لوازم خودروی مصرفی، جانبی، بدنه، یدکی، اسپرت. هر یک از این آن ‌ها، محصولات مختلفی را برای برند های مختلفی در سایت عرضه می ‌کنند.

کالاها تا ۷ روز بعد از خرید هم پس گرفته می‌ شوند و بخشی در سایت قرار دارد که کاربران می‌توانند پرسش‌ های فنی ‌شان را در آنجا مطرح و جواب ‌های خود را از سوی کارشناسان بانیترو دریافت کنند.

جمع بندی

شاید خرید لوازم یدکی خودرو به صورت آنلاین هنوز خیلی مرسوم نشده باشد، اما اگر بتوانید فروشگاه های معتبری را پیدا کنید، به علت راحتی خرید غیرحضوری و صرفه جویی در زمان، طرفدار آن خواهید شد. فروشگاه های مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، اما انتخاب بهترین سایت فروش لوازم یدکی خودرو، خرید مطمئن قطعات یدکی اصل را برای شما آسان می کند.

از آنجایی که تشخیص لوازم اصل از تقلبی در عملکرد آن بسیار تاثیرگذار است، بایستی برای تعویض قطعات خودرو به تعمیرکاران ماهر مراجعه نموده و قطعات یدکی اصل را از معتبرترین فروشگاه آنلاین با پشتیبانی قوی تهیه نمود. پرشین یدک به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو، خرید مطمئن لوازم اصل و رنگ شده را برای شما فراهم می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =