کد خبر: 243015
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
مونو کروک

تخت‌گاز رفتن با اَبَرخودروها در اتوبان هیجان خاصی دارد؛ اما شتاب‌گیری با یک مدل سبک‌وزن تک‌صندلی مثل بی‌اِی‌سی (BAC) مونو، هیجان‌انگیز و  فراتر از تصور است.

به گزارش «اخبار خودرو»،تخت‌گاز رفتن با اَبَرخودروها در اتوبان هیجان خاصی دارد؛ اما شتاب‌گیری با یک مدل سبک‌وزن تک‌صندلی مثل بی‌اِی‌سی (BAC) مونو، هیجان‌انگیز و فراتر از تصور است. درحال حاضر چندین و چند خودرو اسپرت و گیرا در بازار حضور دارند و اگرچه اکثر آن‌ها خودروهایی سنگین‌وزن و تکنولوژیک به‌شمار می‌روند، اما برخی نمونه‌های انگشت‌شمار نیز وجود دارند که هیجان رانندگی در فضای نسبتا آزاد را ارائه می‌کنند و یکی از آن‌ها باک مونو است. این خودرو در سال ۲۰۲۰ به‌روز شد تا سریع‌تر، پرشتاب‌تر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری باشد.

تست سرعت BAC مونو کروک در اتوبان!

هم‌اکنون کانال یوتیوب AutoTopNL با این خودرو هیجان‌انگیز راهی اتوبان شده تا عملکرد آن را بسنجد. نیروگاه آهنین یادشده قدرت ۳۰۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۰۸ نیوتون‌متر را از طریق گیربکس ۶ سرعته سکونشئال به‌چرخ‌های عقب می‌فرستد. در جدیدترین تلاش برای ثبت سرعت، باک مونو اندکی سریع‌تر از قبل بوده و به‌سرعت ۲۳۴ کیلومتر بر ساعت رسیده که تنها یک قدم با سرعت نهایی‌اش فاصله دارد.

تست سرعت BAC مونو کروک در اتوبان!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =