لاماری ایما

امروز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه لاماری در بورس کالا عرضه خواهد شد. در همین راستا، بورس کالا در اطلاعیه‌ای شرایط خرید این خودرو را اعلام کرد.

براساس جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران، مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۱ دی بوده و پیش‌دریافت خرید به‌میزان ۵۰ درصد است. اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به‌خرید خودرو سواری شده‌اند، در این عرضه امکان ثبت سفارش ندارند.

هر کد بورسی نیز صرفا امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

بورس کالا دوشنبه ۱۲ دی میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری ایما متعلق به‌مجتمع صنعتی آرین‌پارس‌موتور است. به‌این ترتیب ۲۵۱ دستگاه لاماری ایمای مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایمای سفید روز ۱۲ دی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون‌تومان روی تابلو می‌رود.

متقاضیان خرید این خودرو برای ثبت درخواست خود باید ۴۹۱ میلیون‌تومان به‌حساب وکالتی خود واریز کنند؛ حساب وکالتی، حسابی است که به‌کد بورس کالای خریدار وصل است و اگر درخواست خرید تایید شود، بورس کالا پول را از حساب خریدار برداشت و به‌حساب شرکت فروشنده واریز می‌کند.

به‌قیمت نهایی عرضه این خودرو در بورس کالا ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد و همچنین خریدار ملزم به‌پرداخت سایر هزینه‌های قانونی به‌مبلغ ۲۵ میلیون‌تومان خواهد بود.

در همین حال، شرکت آرین‌پارس‌موتور برنامه دارد تا فروش فوق‌العاده لاماری‌ایما ویژه طرح جوانی جمعیت (حمایت از مادران) را با قیمت مصوب و به‌صورت قرعه‌کشی آغاز کند.

شرایط این طرح فروش لاماری‌ایما نیز با قیمت مصوب یک‌میلیارد و ۹۴ میلیون‌تومان اعلام شده است و این کراس‌اوور آرین‌پارس‌موتور در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و خاکستری عرضه خواهد شد.

موعد تحویل این خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است و مشتریان باید کل بهای خودرو را هنگام ثبت‌نام به‌حساب شرکت واریز کنند.

سود انصراف و سود مشارکت در این طرح فروش وجود ندارد و صرفا سود جریمه تاخیر ۳۶ درصد به‌صورت سالانه به‌مشتریان تعلق می‌گیرد.

متقاضیان این طرح فروش می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ تا پایان روز ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ نسبت به‌ثبت درخواست اقدام کنند. پس از آن فرآیند قرعه‌کشی برگزار می‌شود و از میان واجدین شرایط، مادران خوش‌شانس انتخاب خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =