کد خبر: 243242
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

وقتی شما تصمیم به خرید ماشین می‌گیرید و برای تحقق این مهم به دنبال طرح‌های اقساطی می‌روید، اطرافیانی که دلسوز شما باشند نصیحت می‌کنند که فلان ماشین خارجی را انتخاب نکن، از پس هزینه‌های جانبی آن برنمی‌آیی، یا این ماشین تولید داخل به درد اوضاع و احوال اقتصادی فعلی نمی‌خورد، چون اگر بخواهید آن را تعویض کنید، به سختی فروش می‌رود. اما اگر صراحتا تصمیمتان را اعلام کنید که قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا دارید، هیچکس نیست که بگوید چرا ساینا، چرا کوییک، چرا شاهین و ...همه فقط یک سوال از شما خواهند پرسید: از کجا؟!

طرح زمستانه، فروش اقساطی محصولات سایپا ویژه 1401

بله! خرید قسطی سایپا به قدری پرطرفدار است که کمتر کسی است که خواهان آن نباشد. حتی اگر خانواده‌هایی باشند که صاحب یک ماشین مدرن و درجه یک خارجی هستند یا خودرو گران قیمت ایرانی سوار می‌شوند، باز هم اگر فرصت مناسبی برای خرید اقساطی سایپا پیدا کنند، به آن نه نخواهند گفت. داشتن یک هاچبک یا سدان شهری کم خرج با سواری مطلوب را چرا باید رد کرد؟ وقتی می‌تواند یک خودرو مجردی عالی برای فرزندان یا یک ماشین جمع و جور برای خانم خانه باشد. بنابراین همین اول کار باید گفت که شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا مختص طبقه خاصی نیست، همه اقشار از آن استقبال می‌کنند.

خرید اقساطی سایپا یا خرید خودرو از بازار دست دوم؟

اگرچه قیمت اقساطی سایپا معمولا با دخل و خرج مشتری ایرانی که وضعیت مالی متوسطی دارد، همخوانی دارد، اما گاهی باعث می‌شود برخی با خود بگویند اگر از بازار خودروهای کار کرده ماشین بخرم، از این هم برای من ارزان‌تر تمام می‌شود و با این تفسیر خرید ماشین دست دوم جای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا ( https://farnamkhodro.com/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7 ) برای خرید ماشین صفر را می‌گیرد. اما چه کسی حاضر است بوی کابین یک ماشین صفر را با تودری‌های خش افتاده و صندلی‌های فرو رفته یک ماشین دست دوم عوض کند؟! چه کسی است قبل از خریدن ماشین دست دوم هنگامی که مالک تلاش می‌کند از خودرو خود تعریف و تمجید کند، با خودش نگوید اگر اینقدر ماشین او خوب است، چرا دارد آن را می‌فروشد؟! چه کسی است که هنگام خرید خودرو کار کرده نگران این موضوع نباشد که مالک قبلی در آفتاب و باران وسیله نقلیه خود را کجا نگهداری می‌کرده است و چند بار با آن تصادف کرده است؟! این‌ها فقط ظواهر این تصمیم است و شاید خیلی از این دغدغه‌ها بی‌جهت باشد، اما واقعیت این است که یک خودرو کار کرده نهایتا تا یک هفته برای شما هزینه اضافی نخواهد داشت. نه! باور کنید اغراق نکرده‌ایم.

در همان هفته اول هنگامی که اولین باک بنزینی که پر کردید به اتمام رسید، خواهید دید که ماشین شما بیش از مقدار استاندارد سوخت مصرف می‌کند!! چرا؟! چون چند صباحی از عمر آن گذشته، طبیعی است که مانند یک خودرو صفر نتواند در مطلوب‌ترین وضعیت در خدمت شما باشد. درحالی که با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا به راحتی می‌توانید صاحب خودرویی شوید که از همه امکانات مندرج در دفترچه راهنمای خودرو در سطح بالا برخوردار است. از طرفی وقتی می‌توانید ماشین صفر بخرید و راه استفاده از شرایط قسطی سایپا باز است، چرا باید به گزینه دیگری فکر کنید. قطعا الان برایتان سوال پیش می‌آید که کجاست؟!

مگر شرکت سازنده، طرحی برای فروش اقساطی سایپا دارد؟

خیر! همچنان خبری از عرضه اقساطی محصولات سایپا از سوی کمپانی نیست و هنوز ایران خودرو و رقیب دیرینه او سایپا از طریق ثبت نام و قرعه کشی با دریافت پول به صورت یک باره یا در دو مرحله خودروهای خود را عرضه می‌کنند. خب! حال چه کنیم؟! سراغ مراکز لیزینگی برویم؟!

طرح زمستانه، فروش اقساطی محصولات سایپا ویژه 1401

اگر قصد خرید اقساطی سایپا دارید و مدت‌هاست مترصد فرصتی هستید تا بهترین طرح برای خرید را پیدا کنید، قطعا با آگهی‌های بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی، صفحات مجازی، پیامک‌های تبلیغاتی و حتی بیلبوردهای شهری مواجه شده‌اید. شاید چند بار هم وسوسه شده باشید و از دوست و آشنا پرسیده باشید آیا این شرایط فروش اقساطی سایپا که فلان مرکز اعلام کرده است، واقعیت دارد؟ و در پاسخ شنیده باشید: «نمیدانم»

واضح است که اگر مرکز ارایه کننده طرح فروش قسطی خودرو شناخته شده و مشهور باشد، کسی در پاسخ اظهار بی اطلاعی نمی‌کند. این شهرت هم می‌تواند خوب باشد یا بد. به عبارت دیگر یک مجموعه ممکن است به نام نیک شهرت داشته باشد یا در بدعهدی و کلاهبرداری! اگر شما از کسی سوال کنید که آیا در طرح فروش اقساطی مجموعه xشرکت کنم و او به جای نمی‌دانم بگوید: «نه نه! این کار را نکنی‌ها! معلوم نیست ماشین را چه زمانی به تو تحویل بدهند»، این یعنی آن مرکز به بدنامی شهرت پیدا کرده است. زیرا قبلا مشتریانی را به خود جلب کرده، اما نتوانسته است له تعهدات خود وفادار بماند در نتیجه موجبات نارضایتی را فراهم آورده است و این موضوع دهان به دهان چرخیده است و امروز دیگر لت قولمعروف حنای او نزد بقیه رنگی ندارد.

اما از آن سو برعکس این اتفاق نیز صادق است. یعنی وقتی سوال می‌پرسید که:

آیا شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری حقیقت دارد؟

در پاسخ بشنوید: «بله! هر کسی در این طرحها شرکت کرده است راضی بوده!» برخی مجموعه‌ها مانند فرنام خودرو چنین وضعیتی دارند. یعنی به واسطه سالها حضور در بازار خودرو به گونه‌ای خدمات ارائه داده‌اند و مشتری‌مداری را پاس داشته‌اند که هم صنفان و رقبا هم نمیخواهند چهره او را مخدوش کنند و از عملکرد آن به نیکی یاد می‌کنند. تعداد مجموعه‌های فروش قسطی ماشین که صدها معامله موفق در کارنامه داشته باشند، اما حتی یک مورد نارضایتی درباره عملکرد آن‌ها به ثبت نرسیده باشد، از تعداد انگشتان دست کمترند، اما فرنام خودرو یکی از آن‌هاست و به سبب عمل به تعهدات و تنظیم قراردادهای شفاف موفق شده است نام نیکی از خود بر جای بگذارد و به شهرت خوب دست پیدا کند. بنابراین اگر از شما بپرسند

چه عواملی باعث می‌شود برای خرید اقساطی سایپا به یک مجموعه اعتماد کنید

قطعا اولین گزینه‌ای که به آن اشاره خواهید کرد، اعتبار فروشنده است. مهم است که طرف معامله شما و ارائه دهنده طرح فروش اقساطی سایپا، قبلا نیز به مشتریانی چنین خدماتی ارائه داده باشد و نظر آن مشتریان درباره عملکرد آن مرکز بسیار حائز اهمیت است. مساله دیگر زمان تحویل خودرو است، که باید به صورت فوری و آنی در نظر گرفته شود و اینگونه نباشد که وقتی مشتری درخواست دریافت ماشین خود را داشته باشد از او وجه بیشتری طلب شود. نکته مهم دیگر ارائه رسید محکم است. مشتری در برابر پولی که می‌پردازد باید رسید محکم دریافتکند تا اگر یک زمانی فروشنده زد زیر میز معامله، دست خریدار به جایی بند باشد. برخی مراکز فروش قسطی خودرو مانند فرنام خودرو در ازای پولی که دریافت می‌کنند بخشی از سند خودرو را به نام مشتری می‌زنند. موارد دیگری که در نظر گرفتن آن‌ها باعث می‌شود بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو ( https://farnamkhodro.com )را پیدا کنید به دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، انعقاد قراردادهای شفاف، درج کلیه تعهدات فروشنده در قرارداد و تنوع محصولات است. اما اکنون با سوال دیگری مواجهم می‌شویم:

طرح زمستانه، فروش اقساطی محصولات سایپا ویژه 1401

آیا در هنگام خرید اقساطی خودروهای خارجی هم باید نکاتی را در نظر گرفت؟

بله! قطعا! اصلا اینگونه فکر کنید که قرار است از سایت autotrader.co.uk یک ماشین درجه یک خارجی بخرید. فکر می‌کنید این مرکز چه خدماتی به شما ارائه می‌دهد؟! خب! در پاسخ باید گفت، تنوع خوبی از محصولات درجه یک جهانی، ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید، فروش قسطی ماشین و تحویل فوری از جمله خدمات این مجموعه است. خدماتی که مجموعه‌های ایرانی معتبر و باسابقه نیز ارائه می‌کنند. حتی گاهی مراکز ایرانی امتیازات بیشتری به مشتری می‌دهند، مثلا فرنام خودرو با در نظر گرفتن اوضاع معیشتی در سال 1401 امکان فروش اقساطی سایپا با حداقل پیش پرداخت و کمترین سرمایه را نیز به وجود آورده است. اگر بخواهید با سایت autotrader.co.uk معامله کنید، می‌توانید مشخصات ماشین حال حاضر خود را در آن ثبت کنید تا برای شما بفروشد، شما در این سایت ماشین‌هایی را می‌بینید که کمتر مجموعه‌ای همه آن‌ها را در کنار هم عرضه می‌کند.

در طرح فروش اقساطی سایپا چه ماشینی بخریم؟

چرا سوالتان را اینگونه مطرح میکنید؟ اجازه بدهید ما از شما بپرسیم:

چرا خرید اقساطی سایپا را انتخاب کردید؟

پاسخ شما قطعا یکی یا تعدادی از عوامل زیر خواهد بود:

  • محدوده قیمتی مناسب محصولات سایپا
  • هزینه نگهداری پایین
  • مصرف سوخت کم
  • لوازم یدکی و قطعات ارزان و در دسترس
  • بازار دست دوم پر رونق
  • امکانات رفاهی، فنی و ایمنی در حد خوب

و حالا سوال بعدی ما از شما این است که:

کدام محصول سایپا را دوست دارید؟

طرح زمستانه، فروش اقساطی محصولات سایپا ویژه 1401

پراید به عنوان ارزان‌ترین خودرو ایرانی؟ تیبا یا تیبا2؟! فیس لیفت تیبا با آن ظاهر مدرنش دل شما را برده است و ساینا دوست دارید یا انواع کوییک فکر و ذهنتان را به خود مشغول کرده است؟ شاید هم رویای سواری گرفتن از شاهین را در سر دارید؟! همه محصولات سایپا تمام مزایایی که عنوان کردیم را دارا هستند، از ارزان‌ترین تا گران‌ترین، با این وجود مراکز معتبر و باسابقه‌ای که در حال حاضر در نیمه دوم سال 1401 طرح فروش اقساطی سایپا را در دستور کار دارند، همه محصولات پرطرفدار این کمپانی را عرضه می‌کنند. از ساینا گرفته تا فروش اقساطی کوییک ، کوییک ار و ... . شما برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا تحویل فوری، کافی است با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله مطرح کردیم، بهترین و معتبرترین مجموعه برای معامله را انتخاب کنید.

اطلاعات تماس :

آدرس : اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

تماس با کارشناسان : 02177091218

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عین اله بهزادی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    خرید اقساطی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =