کد خبر: 243490
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

اجاره خودرو در استانبول

استانبول از شهرهای پرطرفدار ایرانیان است که دارای وسعتی حدود 2576 کیلومتری که دو قاره اروپا و آسیا را بهم وصل کرده است. شما به محض حضور دراین شهر باید به فکر گردش باشید و غید در هتل ماندن را بزنید. معموالا تمام گردشگران که به این شهر می آید از قیمت بالای تاکسی تعجب می کنند. یکی از راه های کم هزینه و مناسب اجاره خودرو در استانبول است. شما با کرایه ماشین می توانید به آسانی در شهر گردش کنید و بدون هیچ محدودت و آزادانه به هر مکانی بروید و رفت و آمد کنید.

دلایل کرایه ماشین در استانبول

برای اجاره خودرو در استانبول دلایل بسیاری وجود دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

  • ‌پایین بودن هزینه های رفت و آمد به نسبت کرایه تاکسی
  • می توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت مکانی و زمانی در استانبول گردش کنید.
  • تحویل خودرو در محل مورد نظر شما (هتل، خیابان، فرودگان، مکانهای تفریحی و گردشگری و...)
  • خودروها دارای بیمه کامل هستند. (بیمه بدنه و شخص ثالث)

شرایط اجاره خودرو در استانبول

شما برای استفاده از خدمات اجاره ماشین در ترکیه کافیست شرکتی که در این شهر آماده ارائه سرویس باشد را شناسایی کنید. در ایران شرایط های مختلفی هستند که می توانید در هر از شهر ایران برای مدت زمانی که در استانبول هستید خودروی لوکس و مورد علاقه خود را رزرو کنید.

اجاره خودرو در استانبول فقط به صورت بدون راننده قابل رنت است. شما پس از مشخص کردن روز نیاز است که مدارک لازم برای اجاره خودرو در استانوبل را برای شرکت ارسال کنید. در زیر به مهمترین مدارک اشاره می کنیم:

  1. گواهی نامه بین المللی
  2. حداقل سن 20 سال
  3. پرداخت دیپوزیت (به مبلغی که به عنوان ضمانت نزد شرکت می ماند گفته می شود که پس از تحویل خودرو برای شما واریز خواهد شد)
  4. پیش پرداخت

اجاره ماشین در ترکیه

مهمترین نکاتی که در اجاره خودرو بدون راننده در استانبول با ید بدانید را در زیر می توانید مشاهده کنید:

  • حداقل زمان کرایه ماشین در ترکیه 3 روز است.
  • خودروهایی که در این شهر ارائه می شوند دارای محدودیت 200 کیلومتری در طول روز هستند.
  • خودروها تمیز و باک فول به شما تحویل داده می شود و شما نیز موظف هستید به همان ترتیب عودت دهید.
  • مبلغ دیپوزیت که بالاتر اشاره شد براساس نوع و برند خودرو متفاوت است.

در انتخاب بهترین شرکت اجاره خودرو به چه نکاتی دقت کنیم؟

شرکت های بسیار هستند که در حال ارائه خدمات اجاره ماشین در ترکیه و استانبول هستند ولی میان آنها انتخاب درست یکی از شرط های لذت بردن از سفر است زیرا که اگر شما به درستی شرکتی را انتخاب نکنید ممکن است با مشکلاتی همچون

  1. عدم ارائه خودرو انتخابی
  2. عدم ارائه خودرو در زمان مشخص شده
  3. دریافت هزینه بالا از مبلغ تعیین شده

مواجه شوید. برای اینکه با موارد و مشکلات فوق رو به رو نشوید بهتر است به موارد زیر توجه کنید تا شرکت سرشناس و معتبری را در این صنعت پیدا کنید:

  1. قرارداد اجاره خودرو: شرکت باید قرارداد اجاره خودرو را به شما تحویل دهید. در این قرارداد که در دو نسخه آماده شده است اطلاعات راننده و خودرو، مبلغ اجاره و دیپوزیت، مدت زمان کرایه، محل تحویل و عودت ماشین، نوع بیمه و تجهیزات اضافه (صندلی کودک، زنجیر چرخ، طرح ترافیک و ...) تماما لحاظ شده است و شما موظف هستید تا انتهای اجاره خودرو نزد خود نگهداری کنید.
  2. مجوز های رسمی: این مورد در این صنعت به ندرت وجود دارد به همین دلیل شما باید مجوز های شرکت ها را بررسی کنید. همچنین مجموعه هایی که مجوز دارند، قیمت های ارائه شده بر اساس قانون خواهد بود.
  3. پشتیبانی 24 ساعته: دارا بودن پشتیبان به شما حس امنیت خواهد داد دتا در صورت بروز هر گونه مشکل مجموعه و یا نمایندگان آن کنار شما هستند.
  4. ارائه خودروی انتخابی شما در زمان و مکان تعیین شده: مجموعه های معتبر خودروی انتخابی شما را در زمان و محل مشخص شده به شما تحویل خواهند داد.
  5. نبود مشکل فنی خودرو: خودرو را تمیز بدون مشکل فنی به شما تحویل می دهد.

اجاره ماشین در استانبول

جمع بندی

یکی از مجموعه های بسیار موفق و سرشناس در این صنعت، سعادت رنت است که توانسته با دارا بودن تمام موارد فوق و نمایندگی رسمی در ترکیه به بهترین شکل خودروی لوکس دنیا را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

شما میتوانید از طریق وب سایت سعادت رنت، بدون پرداخت هزینه اقدام به رزرو ماشین مورد نظر به صورت آنلاین کنید. خودروهایی که در سعادت رنت به شما تحویل داده می شود، تماما نو در حد صفر کیلومتر می باشد. با اجراه خودرو در استانبول شما قادر خواهید بود به تمام مکان های زیبا و دیدنی این شهر با آزادی زمانی سفر کنید و در هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کنید. این شرکت به نسبت دیگر شرکت های فعال در این صنعت قیمت و شرایط مناسبتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا فرد با هر بودجه بتواند رویای سواری با خودروی لوکس را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =