کد خبر: 243632
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
نیسان Z نیسمو

نیسان در حال آماده‌سازی نسخه قوی‌تر Z نیسمو است که انتظار می‌رود قدرت موتور V6 توئین‌توربوی آن به ۵۰۰ اسب‌بخار افزایش یابد. نیسان سال گذشته نسل جدید کوپه Z را معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،نیسان در حال آماده‌سازی نسخه قوی‌تر Z نیسمو است که انتظار می‌رود قدرت موتور V6 توئین‌توربوی آن به ۵۰۰ اسب‌بخار افزایش یابد. نیسان سال گذشته نسل جدید کوپه Z را معرفی کرد؛ اما حالا مشتاقانه منتظر معرفی نسخه نیسمو هستیم که دو پروتوتایپ آن در حال آزمایش در آریزونا شکار شده‌اند. هرچند یکی از این پروتوتایپ‌ها به‌شدت استتار شده؛ اما پوشش‌های استتاری دیگر سبک‌تر بوده و به‌لطف این موضوع می‌توانیم سپر جلو جدیدی را با ورودی هوای متفاوت و باله‌های جانبی ببینیم.

نیسان Z نیسمو در راه است

در بخش جانبی خودرو، رینگ‌های سبک‌وزنی دیده می‌شوند که از نمونه‌های Z پرفورمنس افراطی‌تر هستند. نمای اسپرت این کوپه جدید در عقب هم با سپر تهاجمی‌تر و شبرنگ‌های مستطیلی ادامه پیدا کرده؛ درحالی ‌که یک قسمت مستطیلی عمودی هم بین دو سراگزوز دیده می‌شود که شبیه چراغ ترمز سوم الهام‌گرفته از فرمول‌یک است. اما در تصاویر روشن نیست. فعلا نیسان حرفی در مورد مشخصات فنی Z نیسمو نزده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =