یوکوهاما

از 5 ژانویه یوکوهاما یک مرکز آزمایش دایره‌یخ داخلی جدید را در مرکز تست تایر هوکایدو (TTCH) در ژاپن راه‌اندازی کرده است. این سایت  که در ساختمانی به ابعاد 56×56 متر قرار دارد، دارای سطح یخی 1960مترمربع بوده و به طور خاص برای آزمایش عملکرد چرخش تایر زمستانی روی یخ طراحی شده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،از 5 ژانویه یوکوهاما یک مرکز آزمایش دایره‌یخ داخلی جدید را در مرکز تست تایر هوکایدو (TTCH) در ژاپن راه‌اندازی کرده است. این سایت که در ساختمانی به ابعاد 56×56 متر قرار دارد، دارای سطح یخی 1960مترمربع بوده و به طور خاص برای آزمایش عملکرد چرخش تایر زمستانی روی یخ طراحی شده است.
این سالن بزرگ‌ترین مرکز داخلی ژاپن برای انجام این نوع آزمایش است زیرا شعاع چرخشی بین 10 تا 22 متر را امکان‌پذیر می‌کند.
تایرساز ژاپنی این سایت را برای بهبود عملکرد چرخش محصولات خود با نام تجاری روی یخ ساخته است، یک پارامتر عملکردی که گفته می‌شود بعد از عملکرد ترمز، دومین پارامتر مهم در جاده‌های پوشیده از یخ است. تاسیسات داخلی یوکوهاما از توانایی حفظ وضعیت سطح یخ سود می‌برد، زیرا سطح آزمایش تحت‌تاثیر عوامل آب‌وهوایی قرار نمی‌گیرد زیرا این همان چالشی است که سایت‌های آزمایش در فضای باز با آن مواجه هستند. به‌همین دلیل، دقت داده‌های به‌دست‌آمده از این تست به‌طور قابل‌توجهی بهبود یافته‌اند زیرا توسعه فناوری‌های پیشرفته‌تری را ممکن می‌کنند. سایت TTCH توسط شرکت یوکوهاما در دسامبر 2015 افتتاح شد اما به تدریج روش‌های تست و ارزیابی پیشرفته و پیچیده‌تری را برای حمایت از گسترش تجارت جهانی تایر خود درنظر گرفته است.
در ژانویه 2018 این سایت اولین مرکز داخلی خود را با یک مسیر یخی برای آزمایش تایرهای زمستانی افتتاح کرد.
سپس در نوامبر 2020 با اضافه شدن بزرگ‌ترین واحد خنک‌کننده داخلی ژاپن ارتقا یافت و دمای سطح یخ را بین 10- و صفر درجه سانتی‌گراد تنظیم کرد. مرکز آزمایش دوار یخ داخلی که اخیرا تکمیل شده، در کنار مرکز آزمایش سطح یخ سالنی سازنده ساخته شده است که البته هر دو توسط یوکوهاما برای انجام تست کارآمد تایرهای زمستانی استفاده می‌شوند و سطح بالایی از ایمنی را برای کاربران محصولات این شرکت تضمین می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =