کد خبر: 243644
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

برای شما که به خودرو خود اهمیت می دهید و به دنبال یک انتخاب هوشمندانه و درست هستید قطعاً این سوال پیش آمده است که باتری ایرانی بخریم یا خارجی؟ در این مقاله کاملا صادقانه و با زبانی شیوا شما را در یافتن پاسخ به این سوال مهم کمک و راهنمایی میکنیم.

برای شما که به خودرو خود اهمیت می دهید و به دنبال یک انتخاب هوشمندانه و درست هستید قطعاً این سوال پیش آمده است که باتری ایرانی بخریم یا خارجی؟ در این مقاله کاملا صادقانه و با زبانی شیوا شما را در یافتن پاسخ به این سوال مهم کمک و راهنمایی میکنیم.

باتری های خارجی موجود در ایران عمدتاً متعلق به کشورهای کره جنوبی، چین و ترکیه هستند، باتری های ساخت ایران با به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از ماشین آلات اروپایی تولید میشوند. از این رو به لحاظ کیفی کاملاً قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند.

  • باتری ایرانی به دلیل تولید در داخل کشور و نداشتن هزینه حمل و نقل و گمرک، قیمت پایین تری دارد.
  • باتری ایرانی به لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی برابری میکند.
  • باتری تولید داخل با شرایط اقلیمی و آب و هوایی ایران سازگاری بیشتری دارد.
  • مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش باتری های ایرانی تقریباً دو برابر نمونه های خارجی است.
  • با خرید یک باتری ایرانی خدمات پس از فروش بهتری را دریافت خواهید کرد و در صورت خرابی یا نقص باتری ماشین امکان تعویض راحت‌تری خواهید داشت.

بنابراین با خیال آسوده میتوانید یک باتری اقتصادی از برندهای ایرانی خریداری کنید.

باتری ماشین ایرانی بخرم یا خارجی؟

بهترین باتری ماشین ایرانی

کیفیت باتری ماشین روی عملکرد خودرو تاثیر زیادی دارد، به همین دلیل بهتر است که خرید و انتخاب باتری جدید خودرو را از برندها و مارک‌هایی انجام دهید که کیفیت خوب و قابل قبولی دارند و می‌توانند نیازهای عملکردی خودرو شما را پاسخ دهند، پس زمان آن رسیده تا سراغ بهترین مارک باتری ماشین متناسب با برند، نوع و مدل خودرو خود باشید.

خوشبختانه این روزها در بازار خودرو و قطعات آن محصولات و باتری‌هایی وجود دارند که تولیدی کارخانه‌های ایرانی است و به‌خوبی توانسته‌اند یک کارنامه موفق کاری را از محصولات و تولیدات خود به مصرف‌کنندگان نشان دهند. اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باتری باکیفیت ایرانی بخرید و از سلامت و تاریخ تولید و انقضای آن هم مطمئن باشید، برندهای ایرانی گزینه‌های بسیار خوبی هستند؛ در ادامه چند برند معروف ایرانی باتری ماشین را به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. سپاهان باتری : شرکت سپاهان باتری یکی از بهترین برندهای تولید کننده باطری ماشین در ایران بوده که باتری سیلد اسیدی یا همان سرب اسیدی را برای انواع خودرو در آمپرهای مختلف تولید می کند. این شرکت در حال حاضر انواع باتری های سیلد اسیدی و غیر سیلد اسیدی را در آمپر ساعت های ۳۲ تا ۲۲۰ تولید می کند و تیراژ تولید سالیانه آن چیزی در حدود ۵ میلیون باتری است، جهت اطلاع از قیمت باتری سپاهان به سایت رسالت باتری مراجعه فرمایید.
  2. صبا باتری : صبا باتری یکی از معروف ترین و بهترین برندهای تولید کننده باتری ماشین در ایران است. این شرکت انواع باتری از سیلدی و غیر سیلدی را تولید می کند و زیربرندهای متعددی را در بازار ایران دارد. صبا باتری هم مانند هر شرکت دیگری، باطری ماشین را در آمپراژهای مختلفی تولید می کند. به طور کلی هر ماشینی که داشته باشید اعم از سبک تا سنگین، می توانید باتری آن را از صبا باتری تهیه کنید.
  3. برنا باتری : برنا باتری یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده باطری خودرو در ایران است و بیش از ۳ دهه در این عرصه فعالیت کرده است. برنا باتری، زیربرندهای متعددی را در زمینه تولید باتری خودرو دارد و انواع باتری ماشین در آمپرساعت های مختلف و حتی قطب برعکس را از ۵۰ تا ۲۰۰ آمپرساعت ظرفیت تولید می کند.
  4. پاسارگاد باتری: برند پاسارگاد باتری نیز یکی از بهترین تولید کنندگان باتری ماشین در ایران بوده که باتری خودرو را در برندهای مختلفی به تولید می رساند. این شرکت در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه ۳۵۰ هزار باتری با استانداردهای مختلف را دارد. باتری های تولیدی پاسارگاد باتری بین ۵۵ تا ۷۴ آمپرساعت ظرفیت دارند که تقریبا تمام نیاز بازار خودروهای سواری ایرانی و خارجی را پوشش می دهند.
  5. نیرو گستران خراسان نیرو گستران خراسان نیز یکی دیگر از بهترین برندهای تولید کننده باتری ماشین در ایران محسوب شده که نزدیک به ۲۰ سال در این عرصه فعالیت داشته است. نیروگستران خراسان اولین تولید کننده باتری های سیلد کلسیمی در ایران بوده و در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه ۸۰ میلیون آمپرساعت انواع باتری اعم از باطری ماشین تا باتری های یو پی اس و ذخیره انرژی را با برندهای مختلفی اعم از توربو، سیلور، ولتا، ولگا و ... دارد.
  6. دورنا باتری : دورنا باتری یکی دیگر از بهترین برندهای تولیدکننده باتری ماشین در ایران محسوب می شود. این شرکت در حال حاضر روزانه ظرفیت تولید بالغ بر ۳ هزار باتری با برندهای مختلف اعم از دورنا، نوبل، ارس و ... را در آمپر ساعت های مختلف دارد. دورنا باتری علاوه بر تولید انواع باطری ماشین، باتری های دیگری اعم از UPS و لیتیومی را نیز تولید می کند.
  7. گلوبال باتری: گلوبال باتری یکی از برندهای تولید شده توسط برنا باطری در ایران است. برنا باتری خود یکی از قدیمی ترین و بهترین تولیدکنندگان باتری ماشین در ایران بوده که نزدیک به ۳ دهه در این صنعت قدمت دارد. گلوبال باتری انواع مختلفی داشته و در آمپراژهای مختلفی تولید می شود. این برند هم باتری های خودروهای سبک و هم باتری های خودروهای سنگین را تولید می کند و جزو با کیفیت ترین و بهترین باتری های ماشین ایرانیست.
  8. اطلس باتری: اطلس باتری هم یکی از بهترین برندهای تولیدکننده باتری ماشین در ایران است. اطلس باتری یکی از برندهایی بوده که در شرکت سپاهان باتری تولید می شود. سپاهان باتری خود جزو بهترین و بزگرترین تولید کنندگان باتری ماشین در ایران محسوب می شود. اطلس باتری انواع باطری ماشین را در آمپراژهای مختلف تولید می کنند که دوام خوب و عمر بالا و همچنین قدرت استارت بسیار خوبی را در شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

خرید باتری ماشین از برندهای معتبر

اگر دنبال خرید باتری ماشین از برندهای معتبر هستید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید مراجعه و خرید از یک فروشگاه معتبر و قابل‌اعتماد است. رسالت باتری همراه شما است تا خدماتی مثل بهترین قیمت باتری ماشین، ارسال و تعویض رایگان، تست دینام رایگان و ضمانت اصالت باتری را برای شما انجام دهد.

رسالت باتری نماینده رسمی برندهای صبا باتری، سپاهان، برنا، آذر باطری است، می‌توانید همین حالا وارد سایت فروشگاه رسالت باتری به آدرس resalatbattery.com شوید و به‌راحتی باتری‌های مختلف از برندهای معتبر داخلی را تهیه کنید. اگر اطلاعات کافی در این باره ندارید یا تجربه اولتان برای تعویض خودرو است، می‌توانید قبل از خرید با پشتیبانی سایت ارتباط بگیرید و درخواست دریافت مشاوره قبل از خرید باتری داشته باشید تا هم کارتان آسان شود و هزینه‌ای که انجام می‌دهید برای خرید یک باتری خوب و مناسب خرج شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =