کد خبر: 243658
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
محصولات تجاری گروه بهمن

60 دستگاه کامیون‌کشنده FAW متعلق به سیباموتور با قیمت پایه ۲میلیارد و ۳۷۰میلیون تومان، (23بهمن‌ماه) در بورس کالا عرضه می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،60 دستگاه کامیون‌کشنده FAW متعلق به سیباموتور با قیمت پایه ۲میلیارد و ۳۷۰میلیون تومان، (23بهمن‌ماه) در بورس کالا عرضه می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت این خودرو ۳۰ درصد بوده و مدل خودروها ۱۴۰۱ است. فاو تک‌محور در رنگ سفید قرار است ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل شود. هزینه‌های جانبی شامل هزینه ۹درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۱۰میلیون و ۲۸۵هزار و ۶۰۱ تومان شامل مالیات و عوارض و هزینه شماره‌گذاری، هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و هزینه بیمه شخص ثالث است. 100 دستگاه کامیون کشنده امپاور و ۴۵۰ دستگاه کامیونت فورس نیز روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه جاری در بورس کالا عرضه خواهد شد.
شرکت بهمن‌دیزل کامیون کشنده امپاور را به قیمت پایه ۳میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان، کامیونت فورس ۸.۵ تن خوابدار را به قیمت ۹۸۳میلیون تومان، کامیونت فورس ۶تن کابین خوابدار را به قیمت ۹۳۰میلیون تومان و کامیونت فورس ۶تن (کابین بدون خواب) را به قیمت پایه ۸۹۳میلیون تومان عرضه خواهد کرد.
میزان پیش‌پرداخت سفارش خرید کامیون‌کشنده امپاور و کامیونت فورس ۳۰درصد است. هزینه‌های جانبی قانونی که قرار است بعد از معامله به کامیون کشنده امپاور افزوده شود؛ ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی‌الحساب ۱۱میلیون و ۲۳۰هزار و ۶۰۱ تومان بابت هزینه‌های جانبی است. مابه‌التفاوت هزینه‌های جانبی برای همه خودروها پس از نهایی شدن مبالغ مذکور در سال ۱۴۰۲ توسط مراجع ذیربط مشخص و اخذ خواهد شد. هزینه‌های جانبی که قرار است بعد از معامله به کامیونت فورس افزوده شود نیز ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی‌الحساب ۶میلیون و ۵۲۲هزار و ۶۹۴ تومان و مدل خودروهای مذکور نیز سال ۱۴۰۲ است.
همچنین ۵۰۰ دستگاه وانت کارا دوکابین و ۵۰۰ دستگاه وانت کارا تک‌کابین در روز چهارشنبه ۲۶بهمن‌ماه روی تابلو معاملات بورس کالا می‌رود. قرار است شرکت بهمن‌موتور وانت کارا دوکابین را ۳۰۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان و کارا تک‌کابین را ۲۹۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان عرضه کند. درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید کارا تک‌کابین و دوکابین ۵۰درصد است. هزینه‌های جانبی که بعد از معامله به کارا افزوده می‌شوند؛ ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی‌الحساب ۸میلیون و ۷۶۰هزار و ۲۸ تومان برای کارا دوکابین و ۷میلیون و ۴۲۰هزار و ۲۸ تومان برای کارا تک‌کابین بابت دیگر هزینه‌هاست. مدل خودروهای مذکور نیز سال ۱۴۰۲ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =