کد خبر: 243723
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
ون باری

کمیته امداد امام‌خمینی(ره) با بهمن‌موتور تفاهم‌نامه‌ای درخصوص فروش 3هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغال‌زایی و درآمد پایدار امضا کردند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمیته امداد امام‌خمینی(ره) با بهمن‌موتور تفاهم‌نامه‌ای درخصوص فروش 3هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغال‌زایی و درآمد پایدار امضا کردند. محمد ضرابیان، مدیرعامل بهمن موتور در جلسه امضا این تفاهم‌نامه گفت: «بهمن‌موتور محصولات متنوعی دارد که اقشار با سطوح درآمدی و نیازهای متفاوت می‌توانند از آن استفاده کنند. وانت‌های تولیدی بهمن‌موتور محصولی شناخته شده است که موردتوجه افراد مختلفی قرار گرفته و توانسته است بسیاری را به درآمد پایدار و مطمئن برساند.» مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) نیز هدف از امضای این تفاهم‌نامه را توانمندسازی مددجویان این مجموعه عنوان کرد و یادآور شد: «با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه مددجویان این کمیته می‌توانند به درآمدی پایدار دست پیدا کنند.»
وی افزود: «در کمیته امداد دو دسته مددجو وجود دارد؛ برخی از آن‌ها به دلیل بیماری یا کهولت سن قادر بر ایجاد درآمد برای خود نیستند، اما دسته‌دوم کسانی هستند که اگر هدفمند و هوشمندانه تسهیلات دریافت کنند، می‌توانند روی پای خود بایستند.»
در همین راستا، مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد نیز اظهار داشت: «بهترین روش توانمندسازی مددجویان، ایجاد درامد پایدار است، و تجربه‌های پیشین در این کمیته نشان داده که تحقق درامد پایدار مناسب‌ترین روش برای کمک به نیازمندان و مستقل کردن این قشر است.»
وی اضافه کرد: «امیدواریم بتوانیم با خودروهای کاری که طی این تفاهم‌نامه در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، آن‌ها بتوانند از کمک‌های کمیته بی‌نیاز شوند.» در حاشیه این تفاهم‌نامه، مسئولان کمیته امداد از موتورسیکلت‌های کاربردی تولیدی ایران دو چرخ، کامیون و کشنده‌های تولیدی بهمن‌دیزل و سیباموتور نیز بازدید کردند.
وانت کارا از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصولات بهمن موتور است که مورد استقبال گروه‌های مختلف شغلی قرار گرفته است. ون باری اینرودز نیز تازه‌ترین محصول بهمن‌موتور است که می‌تواند در حمل‌ونقل باری شهری موثر باشد. بر اساس این گزارش، دو طرف توافق کردند که انواع خودرو از قبیل «وانت کارا تک‌کابین»، «وانت کارا دوکابین» و «ون اینرودز» به مددجویان تحویل شود.
قرار است طی یک‌سال خودروهای مذکور به پنج دهک کم‌برخوردار معرفی‌شده از سوی کمیته امداد واگذار شود. طبق مفاد این تفاهم‌نامه قیمت مورد توافق طرفین درخصوص هر دستگاه از خودروهای مذکور با احتساب ۱,۵درصد تخفیف از قیمت پایه خودرو لحاظ ‌خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اراز محمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    باسلام وخسته نباشید منم درخواست وانت کارا رو دادم قسمت باشه بگیرم میشه برای خودت ایجاد شغل کنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =