کد خبر: 243947
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

شیراز یکی از شهرهای تاریخی ایران است که بناهای تاریخی متعدد و باغ های زیبایی در دل خود دارد. به همین دلیل، این شهر زیبا مقصد محبوب گردشگران داخلی و خارجی به حساب می آید. یکی از بهترین هتل های این شهر که در مرکز شهر قرار گرفته و در نزدیکی جاهای دیدنی این شهر است، هتل پارس شیراز نام دارد. بهتر است مسافران قبل از سفر به شیراز در مورد این هتل و جاهای تفریحی اطراف آن اطلاعاتی کسب کنند.

چرا در هتل پارس شیراز اقامت کنیم؟

معرفی هتل پارس شیراز

هتل پنج ستاره پارس یکی هتل های لوکس شیراز است که در خیابان کریمخان زند قرار دارد. این هتل در سال 1381 تاسیس شده است و در یک برج 13 طبقه قرار دارد. این هتل دارای 188 اتاق مدرن، 27 سوئیت مجلل و 2 دستگاه آپارتمان با امکانات کامل است. هتل پارس شیراز در نزدیکی فرودگاه بین المللی، تخت جمشید، آرامگاه سعدی، مجموعه کریمخان و مقبره حافظ قرار دارد.

هتل پارس خدمات زیادی به مهمانان ارائه می دهد که همین باعث محبوبیت آن نسبت به سایر اقامتگاه های شیراز شده است. خدمات هتل پارس شیراز شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، رستوران برای سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با اجرای موسیقی زنده، کافی شاپ 24 ساعته و دو سالن برای انواع همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و مجالس می شود. پرسنل کارآزموده و مجرب این هتل با ارائه خدماتی بی نظیر، تجربه اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان به ارمغان می آورند.

چرا در هتل پارس شیراز اقامت کنیم؟

تفریحات مهیج شیراز در نزدیکی هتل پارس

همانطور که گفته شد، این هتل در مرکز شهر شیراز قرار دارد و مسافران با اقامت در آن، به بسیار از جاهای تفریحی این شهر به آسانی دسترسی پیدا می کنند. موارد زیر، تفریحاتی هستند که به مسافران توصیه می شود در سفر به شیراز، آنها را از دست ندهند.

باغ ارم

فاصله هتل پارس شیراز تا باغ ارم ۲ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۱۵۰ متر) است. یکی از 9 باغ ایرانی که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده، همین باغ ارم است. این باغ مشهور علاوه بر اینکه از نظر معماری بسیار ارزشمند است، فضای دل انگیزی نیز دارد. مسافران با بازدید از این باغ می توانند از دنیای پر همهمه شهر دور باشند و و لحظاتی خاطره انگیز برای خود رقم بزنند.

ارگ کریمخان

فاصله ارگ کریمخانی تا هتل پارس ۴ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۳۴۶ متر) است. این بنای تاریخی، از مهمترین اماکن تفریحی شیراز به حساب می آید. ارگ کریمخان در زمان حکومت زند کاربرد نظامی و مسکونی داشت.

آرامگاه حافظ

هتل پارس تا آرامگاه حافظ ۶ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۸۹۴ متر) فاصله دارد. این آرامگاه در فضایی سرسبز و پر درخت قرار دارد و به واسطه ستون های زیبا و یک گنبد تزیین شده است. بازدید از آرامگاه حافظ یکی از بهترین تفریحات شیراز است که مسافران به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهند.

آرامگاه سعدی

آرامگاه سعدی تا هتل پارس ۸ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۴۴۸ متر) فاصله دارد. مسافران علاقه مند به شعر و ادبیات می توانند از آرامگاه سعدی شیرازی بازدید کنند. علاوه بر مسافران ایرانی، بسیاری از گردشگران خارجی نیز از این آرامگاه بازدید می کنند. آرامگاه سعدی دارای معماری زیبا با هشت ستون و یک گنبد فیروزه ای رنگ است. در اطراف آرامگاه نیز درخت ها و گیاهان مختلف وجود دارد که فضای آرامش بخشی را ایجاد کرده اند.

نارنجستان قوام

فاصله هتل پارس شیراز تا باغ نارنجستان قوام ۶ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۸۷۱ متر) است. این مکان، یک عمارت تاریخی دارد که متعلق به دوره قاجار است. در فصل بهار که درختان نارنج شکوفه می دهند، عطر بهار نارنج هوای این منطقه را پر می کند. بازدید از بنای نارنجستان و گشت و گذار در فضای سبز باغ ن برای مسافران لحظات دلنشینی را رقم می زنند.

سرای مشیر

فاصله سرای مشیر تا این هتل ۶ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۵۸۳ متر) است. سرای مشیر یکی دیگر از جاهای تفریحی شیراز و جزء آثار باستانی و تاریخی این شهر است. این جاذبه دیدنی متعلق به دوره قاجار و شخص فتحعلی شاه بود و در نزدیکی بازار وکیل ساخته شده است. مسافران می توانند در این سرا، محصولات صنایع دستی مانند خاتم کاری، قلم زنی، معرق کاری و مینا کاری خریداری کنند. به‌علاوه، این مکان تفریحی شیراز دارای غرفه های زیبا،‌ درختان نارنج و حوض است.

شاهچراغ

فاصله هتل پارس شیراز تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) ۵ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۲۰۷ متر) است. این زیارتگاه مدفن سید امیر، برادر امام رضا (ع) است و مسافران با بازدید از معماری زیبا و فضای معنوی آن، غرق در آرامش می شوند. فضای داخل این زیارتگاه با درب های نقره زیبا و آینه کاری نفیس، گچ بری و سقف گنبدی مزین شده است.

باغ دلگشا

هتل پارس تا باغ دلگشا ۷ دقیقه با خودرو (۷ کیلومتر و ۵۱۰ متر) فاصله دارد. باغ دلگشا همانند باغ ارم یکی از باغ های ایرانی است که یک عمارت کلاه فرنگی را در خود جای داده است. امروزه این عمارت تاریخی به عنوان موزه استفاده می شود و در آن، مجموعه جالبی از اشیاء تاریخی به نمایش گذاشته شده اند. در فضای سرسبز این باغ، درختان بهارنارنج وجود دارند. این باغ یکی از بهترین جاهای دیدنی شیراز است.

چرا در هتل پارس شیراز اقامت کنیم؟

رزرو متنوع ترین هتل های شیراز در فلای تودی

برای رزرو متنوع ترین هتل های شیراز از لوکس تا اقتصادی می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود و در کمترین زمان ممکن رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =