کد خبر: 244035
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
مینی‌کوپر الکتریک

مینی به‌صورت رسمی اعلام کرد کوپر الکتریک ۲۰۲۴ جدید در تریم فول خود حداکثر قدرت ۲۱۵ اسب‌بخار و شعاع حرکتی ۴۰۰ کیلومتری خواهد داشت.

به گزارش «اخبار خودرو»،مینی به‌صورت رسمی اعلام کرد کوپر الکتریک ۲۰۲۴ جدید در تریم فول خود حداکثر قدرت ۲۱۵ اسب‌بخار و شعاع حرکتی ۴۰۰ کیلومتری خواهد داشت. بریتانیایی‌ها تا به‌امروز جزئیات و مشخصات دومین نسل کوپر الکتریک را اعلام نکرده بودند. کوپر الکتریک ۲۰۲۴ در چین و توسط شرکت اسپات لایت اتوموتیو که جوینت‌ونچری گریت‌وال‌موتور و گروه ب‌ام‌و است، ساخته خواهد شد.

مشخصات مینی‌کوپر الکتریک جدید

مراسم معرفی رسمی مینی‌کوپر الکتریک جدید در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی و در آلمان انجام می‌شود و بنابراین انتظار می‌رود در نمایشگاه خودرو مونیخ این محصول را ببینیم. اما سریعا بپردازیم به‌مشخصات این خودرو؛ مینی دو نسخه از کوپر بدون آلایندگی را با نام‌های S و SE عرضه خواهد کرد. مدل پایه از پیشرانه برقی با ۱۸۱ اسب‌بخار قدرت و باتری ۴۰ کیلووات-ساعتی استفاده می‌کند و ۳۰۰ کیلومتر برد دارد. مدل گران‌تر با قدرت ۲۱۵ اسب‌بخار و باتری بزرگ‌تر ۵۴ کیلووات-ساعتی در دسترس خواهد بود تا شعاع حرکتی ۴۰۰ کیلومتری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

آخرین اخبار