در بخش پررونقی مانند برقی‌سازی خودروها، این شرکت‌های فناور تولیدکننده باتری هستند که تجربه، تخصص و سفارشی‌سازی را ارائه می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در بخش پررونقی مانند برقی‌سازی خودروها، این شرکت‌های فناور تولیدکننده باتری هستند که تجربه، تخصص و سفارشی‌سازی را ارائه می‌کنند. این مساله می‌تواند به‌خودروسازان اصلی درچالش‌های تکنولوژیکی منحصربه‌فردشان کمک کند. موردی که Flash Battery، تولیدکننده پیشرو ایتالیایی باتری‌های لیتیومی برای وسایل‌نقلیه الکتریکی به‌خوبی درحال انجام دادن آن است. این شرکت راه‌حل‌های تازه‌ای را به‌شرکت‌های مطرح خودروسازی در راستای برقی‌سازی خودروها ارائه کرده است.
دهه پیش رو بدون شک با توسعه بی‌سابقه فناوری‌های جدید در زمینه برقی‌سازی همراه است. به‌ویژه وقتی صحبت از توسعه حمل‌ونقل الکتریکی می‌شود. درحالی که خودروسازی بخش حمل‌ونقل پایداری را به‌طور فزاینده‌ هدایت می‌کند، با حمایت از مقررات اخیر کربن‌زدایی اروپا، برقی‌سازی صنعتی نیز نقش مهمی در اجرای اقتصاد سبز با حداقل ردپای زیست‌محیطی ایفا می‌کند. با هدایت این تغییرات، OEM های بیشتری در بخش‌های مختلف صنعت به‌سمت تغییر از موتورهای احتراقی به‌برقی‌سازی و استفاده از باتری برای وسایل نقلیه خود حرکت می‌کنند. هنگامی که برقی کردن یک وسیله‌نقلیه صنعتی یا کل ناوگان در نظر گرفته می‌شود، یکی از نخستین چالش‌هایی که یک مهندس فنی یا مدیر با آن مواجه است، انتخاب باتری مناسب بوده که قلب تپنده واقعی یک وسیله‌نقلیه الکتریکی است. وقتی صحبت از باتری‌ها می‌شود، تمرکز ما به‌طور طبیعی روی نوع باتری است که ثابت می‌کند برای بخش ماشین‌آلات صنعتی و خودروهای الکتریکی مناسب است. در این بخش بدون شک انتخاب باتری‌های لیتیومی فعلا بدون رقیب است. دلایل اصلی انتخاب این نوع باتری را می‌توان در پنج عامل استراتژیک دسته‌بندی کرد: نخستین عامل غیرقابل انکار سرعت شارژ و به‌دنبال آن چگالی انرژی بالا، یعنی توانایی ذخیره انرژی زیاد درحجم و وزن محدود (باتری‌های لیتیومی) است. به‌عنوان مثال این باتری‌ها پنج برابر سبک‌تر از باتری‌های سرب اسیدی هستند. یا امکان شارژ و دشارژ جزئی که عمر باتری را افزایش می‌دهد و آخرین و مهم‌ترین مورد، عمر کاری بسیار طولانی این باتری‌هاست که در بسیاری موارد حتی از عمر خودرویی که روی آن نصب شده است نیز فراتر می‌رود. «Flash Battery» یک شرکت ایتالیایی است که بیش از 10 سال است در زمینه باتری‌های لیتیومی برای استفاده صنعتی فعالیت می‌کند و باتری‌های لیتیومی سفارشی را از راه دور برای تولیدکنندگان ماشین‌های صنعتی و وسایل نقلیه الکتریکی طراحی و تولید می‌کند. از سال 2012 «Flash Battery» بیش از 200 مگاوات-ساعت را در بیش از 15 هزاربرنامه در 54 کشور درسراسر جهان تحویل داده است. بیش از 500 مدل سفارشی‌شده مختلف تولید کرده و درحال حاضر پرفروش‌ترین تولیدکننده باتری لیتیومی در ایتالیاست و به‌سرعت در حال گسترش بازار بین‌المللی برای خود است. یکی از عمده‌نقاط قوت این برند تولید بسته‌های باتری کاملا سفارشی است؛ به‌این معنی که نیازهای سازندگان خودروهای صنعتی را درک می‌کند و همراه با آن‌ها «Flash Battery» راه‌حل‌های خاصی را برای برآورده کردن نیاز واقعی آن‌ها طراحی می‌کند و درعین حال به‌فضا و ردپای اشغال‌شده توسط آن‌ها احترام می‌گذارد. وسایل نقلیه، ولتاژها و ظرفیت‌های متناسبی را با نیازهای عملیاتی خاص دریافت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =