بازار خودرو

روز گذشته درحالی شورای‌رقابت نرخ خودروهای مونتاژی (چینی) را اعلام کرد که مطابق با آن خودروسازان ملزم می‌شوند قیمت محصولاتشان را کاهش دهند.

این فهرست شامل محصولات مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور، آرین‌موتور، فرداموتور، بهمن‌موتور و چند خودروساز تازه‌تاسیس نیز می‌شود.

این قیمت‌ها درحالی اعلام شده است که برخی خودروسازان بخش‌خصوصی تمام ظرفیت خود را تا پایان سال جاری در سامانه یکپارچه پیش‌فروش کرده‌اند.

با این وضع مشخص نیست که آیا خودروسازان مابه‌التفاوت اضافه دریافتی را به‌ثبت‌نام‌کنندگان عودت می‌دهند یا این‌که قیمت‌های اعلامی شورای‌ رقابت وجه ضمانت اجرایی ندارد؟!

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریمی CA ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 1
    عزیز جان قیمت ماشین هارو زیاد کردن نه کاهش ، یه قیمت پایه مسخره زدن که به ظاهر کمتر از قبله اما میگه مالیاتم باید بدی که تهش میشه دقیقا قیمت های قبلی حتی بیشتر
  • یکی از مردم همین کشور IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    عزیزان ، مهمترین شاخصه سلامت اقتصادی یک جامعه تولید ناخالص داخلی همان جامعه است یعنی هرچه تولید در یک محیط جغرافیایی بیشتر شود سهم درآمد همان محیط افزایش می یابد.و از آنجا که تولیدات مهم ما دارای کیفیت پایینی هستند امکان صادرات وجود ندارد و تولید نیز به شدت کاهش میابد . پس به جای ایجاد کیفیت راه آسان تر یعنی تورم جایگیزن خواهد شد پس نتیجه میگیریم که ذهی خیال باطل ما به هیچ عنوان شاهد کاهش قیمت نخواهیم بود و به همین جهت هر از چند بار شاهد اخبار بیمار خواهیم بود تا راهی برای افزایش قیمت مجدد پیدا شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =