نيسان كيكس

با داغ شدن بحث‌ واردات خودروهای دست‌دوم‌، سوالی که این روزها ذهن مخاطبان را به‌خود مشغول کرده این است که این مدل‌ها بیشتر از چه کشورهایی راهی ایران می‌شوند؟ 

کارشناسان بر این باورند که این قبیل خودروها نه‌تنها از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به‌خصوص دبی، بلکه با حجم بیشتری از کشورهای ناحیه قفقاز به‌ویژه گرجستان و ارمنستان راهی کشورمان خواهند شد. دراین میان به‌احتمال زیاد گرجستان مبدا اصلی وارداتی‌های دست‌دوم خواهد بود.

بر این اساس واردات خودرو دست‌دوم به‌ارمنستان و گرجستان آزاد است و بیشترین حجم این مدل خودروها در این دو کشور، به‌اروپا و آمریکای‌شمالی اختصاص دارد.

بازار کدام دست‌دوم‌ها در گرجستان داغ است؟

از میان برندهای شناخته‌شده در ایران تویوتا، لکسوس، مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و، پورشه، هوندا، میتسوبیشی و نیسان نامهایی هستند که محصولاتشان در میان خودروهای دست‌دوم وارداتی حاضر در بازار گرجستان در برابر دیگر مدل‌ها فراوانی بیشتری دارد.حال که قرار است پای خودروهای دست‌دوم به ایران باز شود تقاضا برای این خودروها در گرجستان افزایش یافته است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین‌زاده از شهرکرد IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    1 0
    بهترین گزینه به شرطی که با این روش هم بازار سیاه وخالی کردن جیب مردم فهیم ونجیب وقانع ایران را پیشه راه دست اندرکاران مجری طرح نشود به امید حمایت از قشر کارگر وکاربرد و افراد ضعیف جامعه ونه راه دلال بازی دراین راه من الله توفیق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =