نسخه امدادی T۸

کرمان‌موتور با تجهیز ناوگان امدادی خود به پیکاپ T۸ در پی افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب‌تر بوده است. این خودرو به‌مخازن بنزین، وینچ، تایرهای آفرودی، یدک‌کش، زاپاس و دیگر تجهیزات امدادی مجهز شده است

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱، کرمان‌موتور پیکاپ KMC T۸ را به‌ناوگان خودروهای امدادی خود افزود. در ششمین نمایشگاه بین‌المللی سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، آفرود، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته نیز که طی روزهای ۱۸ تا ۲۲ مردادماه در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال برگزار شد، یک دستگاه T۸ ناوگان امداد کرمان‌موتور در غرفه این شرکت حضور داشت. این موضوع نشان‌دهنده توجه کرمان‌موتور برای امدادرسانی به‌خودروها حتی در مسیرهای آفرود است. نسخه امدادی T۸ به‌مخازن بنزین، وینچ، تایرهای آفرودی، یدک‌کش، زاپاس و دیگر تجهیزات امدادی مجهز شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خودروهای امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل

کرمان‌موتور که شبکه گسترده‌ای برای خدمات پس از فروش در سطح کشور دارد، با تجهیز ناوگان امدادی خود به پیکاپ T۸ در پی افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب‌تر به‌خصوص در مسیرهای عادی و آفرود بوده است.

درحال ‌حاضر این گروه خودروسازی تنها مجموعه‌ای است که در ناوگان امداد خود از خودروهای امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل بهره می‌برد و همین امر موجب شده است ارائه خدمات به‌مشتریان در شرایط نسبتا سخت نیز امکان‌پذیر باشد.

براساس این گزارش، پیکاپ KMC T۸ به‌دلیل پشتیبانی و ارائه خدمات امدادی در جاده‌های کشور به‌تجهیزاتی مانند اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty مجهز شده است.

کانوپی ساخته‌شده برای این خودروهای امدادی ورودی‌های سه‌طرفه با قفل‌های داخلی دارد و بخش عقب آن به‌صورت برقی باز می‌شود. محفظه داخلی کانوپی T۸ به‌نورپردازی مجهز شده و کشوهایی با قابلیت تحمل ۲۰۰ کیلوگرم بار روی این خودرو نصب شده است.

همچنین وجود شیر آب در بخش عقب، خروجی برق، پمپ باد و... سبب می‌شود خدمات‌دهی در محل مشتری و انجام سرویس‌های مختلف آسان‌تر شود.

نسخه امدادی T۸؛ مناسب برای امدادرسانی در مسیرهای آفرود

گلادیاتورهای امدادرسان کرمان‌موتور

کرمان‌موتور با توجه به‌برنامه‌های تولید خود، از سال گذشته تصمیم به‌افزایش محسوس تعداد خودروهای موجود در ناوگان امداد سیار خود گرفت.

با توجه به‌اینکه شرکت‌های خودروسازی مطرح از محصولاتی با برند خود برای ناوگان امداد خود استفاده می‌کنند، کرمان‌موتور هم بر آن شد پیکاپ KMC T۸ را به‌عنوان یکی از محصولات خود با برند بومی کرمان‌موتور، به‌ناوگان خودروهای امدادی‌اش اضافه کند.

پیکاپ‌های T۸ استفاده‌شده در ناوگان خودروهای امدادی کرمان‌موتور همگی به‌رنگ مشکی هستند و روی بدنه آن‌ها برچسب‌های زردرنگی نصب شده که ظاهری پرابهت و به‌اصطلاح گلادیاتوری به‌آن‌ها داده است.

همچنین عبارت امداد کرمان‌موتور به‌همراه شماره تماس ۲۴ ساعته امداد کرمان‌موتور یعنی ۴۲۷۲۴-۰۲۱ نیز روی درهای جلو آن دیده می‌شود. اما اصل داستان در بخش حوض بار این خودروهای امدادی است؛ هدف کرمان‌موتور درخصوص استفاده از پیکاپ T۸ در ناوگان امدادی، جادار بودن این پیکاپ و امکان حمل ابزارمخصوص‌ها و قطعات بیشتری نسبت به‌خودرو جک S۳ و لیفان X۶۰ حاضر در ناوگان امدادی این شرکت است.

پیکاپ‌های T۸ امدادخودرو کرمان‌موتور دارای محفظه بسته روی حوض بار هستند که درهای آن از عقب و فضای جانبی امکان باز شدن دارند.

همچنین به‌لطف قفسه‌بندی‌های صورت‌گرفته امکان قرار دادن اشیا و ابزارهای مختلف در نظم کامل وجود دارد. دو کشو بزرگ و عمیق هم در کف حوض بار تعبیه شده است. نکته جالب تعبیه یک مخزن آب ۳۵ لیتری و یک شیر آب بوده که امکان شست‌وشو را نیز فراهم می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، یک اینورتر ۱۰۰۰ وات نیز در حوض بار نصب شده است که خروجی برق ۲۲۰ ولت را به‌شما ارائه می‌دهد. روی سقف این خودرو هم چراغ نارنجی‌رنگ نصب شده است تا خودروهای امدادی کرمان‌موتور از راه دور قابل تشخیص باشند.

۱۵۰ دستگاه پیکاپ T۸ در ناوگان امدادخودرو

تا اواخر سال ۱۴۰۱، ناوگان خودروهای امدادی کرمان‌موتور دارای ۱۲۰ دستگاه خودرو شامل جک S۳ و لیفان بود؛ اما اکنون تعداد ۱۵۰ دستگاه پیکاپ T۸ به‌ناوگان خودروهای امدادی این شرکت اضافه شده است که در سراسر ایران به‌خدمت‌رسانی مشغول هستند.

تا پیش از اضافه ‌شدن خودرو KMC T۸ به‌ناوگان امدادخودرو کرمان‌موتور، میانگین زمان انتظار مشتری در کلان‌شهرها حدود ۴۰ دقیقه و در بین راه حدود ۶۵ دقیقه بوده است که با اضافه ‌شدن این تعداد خودرو این زمان کاهش یافته است.

اپلیکیشن امدادخودرو کرمان‌موتور

همان‌طور که روی پیکاپ امداد هم درج شده است، مشتریان کرمان‌موتور برای دریافت هرگونه خدمات امدادی می‌توانند با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۲۷۲۴ تماس بگیرند یا به‌نشانی اینترنتی kermanmotor.com مراجعه کنند.

همچنین اپلیکیشن امدادخودرو کرمان‌موتور نیز در وب‌سایت این شرکت لانچ شده است و مشتریان می‌توانند از این وب‌سایت لینک دانلود نرم‌افزار را دریافت کنند.

گفتنی است امداد کرمان‌موتور به‌تمام محصولات این شرکت اعم از هیوندای، لیفان، جک، کی‌ام‌سی، جیلی و بی‌وای‌دی خدمات امدادی ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =