کمپین همیشه به سفر با KMC T۸

کمپین «همیشه به سفر T۸» با هدف شناسایی و پیشگیری مشکلات در حین سفر و کاهش هزینه تعمیرات برای مشتریان برگزار می‌شود. امکان دریافت نوبت برای استفاده از خدمات رایگان و مزایای این طرح، از طریق اپلیکیشن کرمان‌موتور نیز فراهم است

شرکت کرمان‌موتور به مناسبت فرارسیدن فصل سفرهای تابستانی، اقدام به برگزاری کمپین «همیشه به سفر» پیکاپ T۸ در بخش خدمات پس از فروش کرده است.

در کمپین جدید خدمات پس از فروش کرمان‌موتور که از روز شنبه ۱۴ مردادماه جاری آغاز شده و تا روز پنجشنبه این هفته یعنی ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، تمامی مالکان خودرو T۸ اعم از خودروهای گارانتی و غیرگارانتی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های کرمان‌موتور در سراسر کشور، از مزایایی که برای این طرح اعلام شده است، بهره‌مند شوند.

شناسایی و پیشگیری مشکلات احتمالی و کاهش هزینه تعمیرات

کمپین «همیشه به سفر T۸» با هدف شناسایی و پیشگیری مشکلات در حین سفر و کاهش هزینه تعمیرات برای مشتریان برگزار می‌شود. این کمپین فراگیر برای مالکان خودروهای KMC T۸ شامل خدماتی که در ادامه ذکر خواهد شد نیز می‌شود:
فیلتر روغن موتور به‌صورت رایگان
تعویض روغن دیفرانسیل جلو و عقب شامل اجرت و قطعه به‌صورت رایگان
اجرت سرویس ادواری متناظر به‌صورت رایگان
بازدید سیستم ۴WD و کنترل عملکرد آن با دستگاه اسکنر به‌صورت رایگان
بازدید و رگلاژ کلاچ بصورت رایگان

جزئیات سرویس دوره‌ای رایگان تابستانه خودرو KMC T۸

اجرت سرویس ادواری متناظر در طرح همیشه به سفر T۸ که به‌صورت رایگان انجام می‌شود، این موارد را در برمی‌گیرد:
اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن
اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق
اجرت تعویض فیلتر بنزین
اجرت تعویض روغن دیفرانسیل
بازدید رایگان و کنترل عملکرد

نحوه اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی‌ها و اخذ نوبت اینترنتی

کمپین «همیشه به سفر» که ویژه دارندگان پیکاپ KMC T۸ است، به‌صورت سراسری در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان‌موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر این اساس، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرمان‌موتور به نشانی اینترنتی kermanmotor.com/dealers/۱ از آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مطلع شوند یا از طریق لینک bamkhodro.com/onlinereservation نسبت به اخذ نوبت اینترنتی اقدام کنند.

امکان دریافت نوبت برای استفاده از خدمات رایگان و مزایای این طرح، از طریق اپلیکیشن کرمان‌موتور نیز فراهم است.

بدین ترتیب، علاقه‌مندان به استفاده از کمپین «همیشه به سفر» خدمات پس از فروش کرمان موتور این امکان را دارند که تا روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان‌موتور در سراسر کشور مراجعه کنند و از خدمات رایگان این طرح و مزایای آن بهره‌مند شوند.

جزئیات بازدید رایگان و کنترل عملکرد در طرح ویژه T۸

بازدید رایگان و کنترل عملکرد در طرح همیشه به سفر T۸ نیز برای مالکان این خودرو، بازدید و کنترل چنین مواردی را پوشش می‌دهد:
اتصالات برقی و کانکتورها
لوله‌ها و اتصالات
تسمه‌ها
خلاصی پدال ترمز
رگلاژ ترمز دستی
ترمز و لنت‌ها
مکانیزم فرمان
باد تایر
سیستم خنک‌کاری موتور
کمک‌فنرها
اگزوز
کلیه چراغ‌های داخلی و خارجی
آچارکشی خودرو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =