مکانیک هایی که تعمیرگاه خود را راه اندازی می کنند مستعد درآمد های بسیار بالا و خوبی هستند اما این امر مستلزم این است که دارای فضای کافی بوده و تعمیرگاه شان مجهز به تجهیزات تعمیرگاهی خودرو ضروری باشد . تجهیزات تعمیرگاهی، کار مکانیک ها را بسیار ساده تر و مدت زمان تعمیرات را نیز کاهش می دهد.

تجهیزات تعمیرگاهی خودرو دیاگ لند

تجهیزات تعمیرگاهی خودرو چیست و از کجا باید تامین کرد ؟

تجهیزات تعمیرگاهی خودرو خودرو شامل هر گونه ابزار، دستگاه، ماشین آلات و دستگاه های صنعتی که به تعمیرکاران برای تعمیر و راه اندازی انواع خودروکمک می کنند، گفته می شود. دامنه تجهیزات تعمیرگاهی خودرو گسترده است اما می توان آن ها را اولویت بندی کرد تا طیف گسترده ای از تقاضا های مشتریان را پوشش داد. تجهیزات تعمیرگاهی نیز مانند تمام محصولات بازار در برند ها و مدل های مختلف عرضه می گردد که خریدار برای یک خرید خوب و بصرفه نیازمند دانش و آگاهی کافی از انها می باشد.با توجه به تنوع این محصولات استفاده از یک مرجع معتبر می تواند بسیار کمک کننده باشد.

مجموعه دیاگ لند یک تیم قدرتمند فروش تجهیزات تعمیرگاه می باشد که سابقه درخشانی در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاهی و همکاری با شرکت های تولید کننده همچون نگار خودرو، موتور آزمای ثمین، نیک پردازش، کاوش خودرو و کارسافت.... دارد. با توجه به ترافیک بالای کاری شرکت های تکنسین خودرو، این مجموعه اقدام به تاسیس این فروشگاه مجازی نمود تا فرایند خرید انلاین تجهیزات از طریق سایت وبدون نیاز به مراجعه حضوری نیز امکان پذیر باشد.شما تنها باگوشی همراهی که در دست دارید می توانید وارد این فر.شگاه شده و ضمن مشاهده محصولات موجود بازار و بررسی آنها ، از خدمات مشاوره رایگان آنها در زمینه تجهیزات تعمیرگاهی نیز بهرمند شوید.

دامنه تجهیزات تعمیرگاهی خودرو گسترده است اما می توان آن ها را اولویت بندی کرد تا طیف گسترده ای از تقاضا های مشتریان را پوشش داد. ما در اینجا لیستی از ضروری ترین و کارآمد ترین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو را به شما ارائه خواهیم داد :

دستگاه دیاگ خودرو

دستگاه دیاگ

دیاگ یک تجهیزات تعمیرگاهی خودرو پرکاربرد در مکانیکی ها است و مکانیک ها با خرید دیاگ از آن برای عیب یابی خودرو ها استفاده می کنند. خرید دیاگ از جمله کلیدی ترین خرید های تجهیزات تعمیرگاهی است. در دسته تجهیزات تعمیرگاهی ، خرید دیاگ بسیار به مکانیک کمک کرده تا در کمترین زمان و با بیشترین دقت مشکلات را شناسایی کند. دستگاه های دیاگ در مدل ها و برند های مختلفی در بازار با یکدیگر رقابت می کنند. دیاگ هایی همچون دستگاه دیاگ نگارخودرو ،دستگاه دیاگ وایمکس ، و دستگاه دیاگ موتور آزمای ثمین ، در بازار وجود دارند که با پوشش دادن نیاز های مصرف کننده و قیمت مناسب ، فرآیند خرید را برای کاربران آسان تر خواهد کرد.شما می توانید برای خرید دیاگ به فروشگاه دیاگ لند مراجعه نموده و محصولات را براحتی با یک دیگر مقابسه کنید.در صورت دلخواه امکان خرید اقساطی دیاگ نیز وجود دارد. شما همچین در دیاگ لند می توانید امکان ، خرید دیاگ استوک و خرید دیاگ نگار خودرو اقساطی را نیز داشته باشید.

دستگاه پروگرامر خودرو

دستگاه پرو گرامر خودرو

پروگرامر خودرو یک قطعه سخت افزاری است که رابط برنامه‌نویس بین تراشه (IC) و نرم افزار موجود بر روی آن می باشد. برقکاران کاربران اصلی پروگرمر ها هستند. پروگرمر کاربردی برای برقکاران خودرو، پروگرمر TNM است که به عنوان مطرح ترین و کاربردی ترین پروگرمر در ایران نیز شناخته می شود. بطور کلی دو نوع دستگاه پروگرامر TNM :وجود دارد : پروگرامر یونیورسال یا عمومی و پروگرامر تخصصی. با خرید پروگرامر یونیورسال یا عمومی می توانید از آن برای استفاده از تمام قطعات الکترونیکی استفاده کنید. اما با خرید پروگرامر های تخصصی چنین نخواهد بود زیرا پروگرمر های تخصصی برای قطعاتی خاصی استفاده می شوند که شرکت تولید کننده قطعه، پروگرمر منحصر به فرد آن را تولید و عرضه خواهد کرد. پروگرامر TNM در نسل های مختلفی تولید و عرضه شده اند اما جدید ترین نسخه آن نسل پنجم آنها ، TNM7000 است که کاملا خودرویی می باشد . با خرید پروگرامر TNM7000 می توانید تا دو برابر سرعت دانلود و خواندن داده ها را افزایش داده و با توجه به افزوده شدن 25000 آی سی جدید ، آی سی های بیشتری را پوشش دهید. چند مدل از برترین های پروگرامر نیز در دیاگ لند موجود می باشد.

دستگاه انژکتور شور

امروزه با تولید روز افزون موتور های انژکتوری خودرو ها ، انژکتور بخشی مهم از یک خودرو محسوب می شود.یکی از مشکلات پیش روی انژکتور ها که کاهش قدرت موتور را نیز در پی دارد ، رسوب آلودگی در انژکتور خودرو می باشد.علاوه بر رسوب آلودگی ،وجود هر گونه نقص دیگری در انژکتور ها ها بر اجزا دیگر خودرو از جمله سنسور اکسیژن و کاتالیست تاثیر منفی خواهد گذاشت. بنابراین این قطعه می بایست بعد از 40 هزار کیلومتر نیاز به تست، شستشو و سرویس دارد. برخی مواقع نیز خودرو با ریپ زدن ،کاهش قدرت موتور ، کاهش شتاب خودرو و یا روشن شدن چراغ چک به ما هشدار می دهد که زمان شستشوی انژکتور ها فرا رسیده است. همانطور که از نام دستگاه انژکتور شور پیداست ، از این دستگاه برای شستشوی انژکتور ها استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی در خودرو ها و عملکرد مهم انژکتور ها ، انژکتور شور به یک دستگاه مهم و کاربردی در تجهیزات تعمیرگاهی خودرو تبدیل شده است. انژکتورشور ها تنوع مدل خاصی نداشته و تفاوت آنها صرفا در تعداد محفظه های شتشو و سیستم الکترونیکی آن ها می باشد.

جک دو ستون

جک دو ستون

جک های بالابر مختلفی در بازار تجهیزات تعمیرگاهی خودرو وجود دارد اما از پرکاربرد ترین جک ها می توان به جک دو ستون اشاره کرد. از دلایل پر فروشی و پر کاربرد بودن جک دو ستون می توان به قیمت مناسب تر آن نسبت به سایر جک ها ،و راحت تر بودن نصب آنها اشاره کرد. کاربرد جک دو ستون در زمینه های مختلفی چون تعویض روغن،مکانیکی ،تعمیر گیر بکس،جلو بندی سازی و تعویض لنت ،تعویض سریع لاستیکها ،تعمیرات زیر خودرو،اگزوز سازی،تعویض کمک فنر ها و ...... می باشد.. جک های دو ستون در دو نوع جک دو ستون مکانیکی و جک دو ستون هیدرولیکی در بازار موجود می باشد. در فروشگاه دیاگ لند شما می توانید جک های دو ستون نو و هم چنین جک های دو ستون استوک موجود بازار را بررسی کرده و همچنین از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه در جهت خرید سودمند تر بهره مند شوید.

دستگاه شارژ گاز کولر

زمان شارژ گاز کولر هیچ ارتباط مستقیمی با کیلومتر طی شده ندارد. دستگاه شارژ گاز کولر با اسامی دیگر از جمله وکیوم گاز کولر، ریکاوری گاز کولر ،تزریق گاز کولر و ... نیز در بازار شناخته شده و از تنوع محصولی بسیار بالایی در ایران برخوردار است. دستگاه شارژ گاز کولر دستگاهی تمام اتومات با تنوع ظاهری و اندازه ای متفاوت است که توسط شرکت های مختلفی تولید توزیع می گردد. فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی خودرو دیاگ لند نیز با معرفی و عرضه این دستگاه ها ، اطلاعات کافی را در جهت خرید دستگاه شارژ گاز کولر در اختیار خریداران قرار می دهد.دستگاههای شارژ گاز در ایران به دو گروه سبک و سواری و شارژ کولر سنگین برای اتوبوس و کامیون تقسیم میشوند.در بازار نیز سه مدل دستگاه شارژ گاز کولر با کاربرد های متفاوت وجود دارد.قیمت این دستگاه ها بر اساس میزان کیفیت بدنه دستگاه، کارایی دستگاه خنک کننده ، داشتن بانک اطلاعات خودرو ، صفحه نمایش دیجیتال ، مجهز بودن به پرینتر و زبان فارسی دستگاه می باشد.در صورت تمایل به استعلام قیمت و خرید دستگاه شارژ گاز کولر ، می توانید از کارشناسان ما در دیاگ لند بهرمند شوید.

برای ورود به دیاگ لند به آدرس diagland.com مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =